اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

آمریکا در پایمال‌کردن حقوق‌بشر کوتاهی نمی‌کند

آمریکا در پایمال‌کردن حقوق‌بشر کوتاهی نمی‌کند
مزگی نژاد با بیان این‌که آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است گفت: تاریخ ثابت کرده که استکبار نه‌تنها دنبال رعایت حقوق بشر نیست بلکه اگر توان داشته باشد از پایمال کردن کوچکترین حقوق بشر نیز کوتاهی نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مزگی‌نژاد کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: حقوق بشر در دین مبین اسلام یعنی ارزش گذاشتن به شخصیت جسمانی و روحانی بشر.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: انسان‌ها که به صورت اجتماعی با هم زندگی می‌کنند حقوقی بر گردن یکدیگر دارند که می‌توانند با رعایت آن حقوق زندگی سالم و به دور از جنجال و دعواهای مختلف داشته باشند.
,
 
,
کارشناس سیاسی بیان کرد: طبیعتا وقتی جامعه‌ای بخواهد مسیر درست را انتخاب کند باید با رعایت حقوق یکدیگر، به مسیر درست برسد.
,
 
,
مزگی نژاد بیان کرد: آمریکا خود را کدخدای دنیا می‌داند و به حساب خود ادعای حقوق بشر دارد در حالی که تمام اقداماتش ناقض حقوق بشر و مدافع منافع استکبار جهانی است.
,
 
,
وی اظهار کرد: اسلام برده‌داری، پایمال کردن حقوق انسان‌ها و ظلم به افراد را در جامعه قبول ندارد بنابراین استکبار جهانی وقتی با این موارد رو به رو می‌شود و می‌بیند که منافعش به خطر می‌افتد با تبیین منافع خودش مطالبی را تحت عنوان حقوق بشر عنوان می‌کند و ادعا دارد دموکراسی‌ترین کشور روی زمین است و به قول خودش حقوق بشر را رعایت می‌کند در حالی‌که خودش بزرگترین ناقض حقوق بشر است.
,
 
,
استکبار دنبال حقوق بشر نیست
, استکبار دنبال حقوق بشر نیست,
 
,
کارشناس سیاسی بیان کرد: تاریخ ثابت کرده که استکبار نه‌تنها دنبال رعایت حقوق بشر نیست بلکه اگر توان داشته باشد از پایمال کردن کوچکترین حقوق بشر نیز کوتاهی نمی‌کند.
,
 
,
مزگی نژاد افزود: هم اکنون در سطح دنیا و جامعه با توجه به آگاهی مردم از بی عدالتی استکبار جهانی شرایطی به وجود آمده و اقدامات آمریکا مورد قبول افراد جوامع نیست و لذا افراد خودجوش دست به تحرکاتی علیه استکبار جهانی زدند.
,
 
,
وی ادامه داد: امروزه موضوعات داخلی به وجود آمده در کشور آمریکا نتیجه تحرکاتی است که خودجوش توسط افرادی به وجود آمده که مورد ظلم قرار گرفته اند.
,
 
,
کارشناس سیاسی در مورد افرادی که دنبال بزک کردن چهره آمریکا و حقوق بشر آمریکایی هستند، عنوان کرد: افرادی که دنبال بزک کردن آمریکا هستند افرادی می‌باشند که تحصیل‌کرده دانشگاه‌های این کشور هستند و تفکرات استکبار و آمریکا در آنها نفوذ کرده لذا گمان می‌کنند که اگر دنباله رو آمریکا باشند به معنای روشن فکری است در حالی که این‌گونه نیست و نکته جالت این است که این افراد شاهد ظلم و ستم استکبار جهانی بر مردم در کشورهای مختلف هستند.
,
 
,
مزگی نژاد بیان کرد: افرادی که به دنبال حقوق بشر آمریکایی هستند افرادی وابسته اند که به واسطه وابستگی و بی هویتی که برای خودشان ایجاد کردند چاره‌ای ندارند چز این‌که سنگ آمریکا را به سینه بزنند و آنها را تطهیر کنند.
,
 
,
وی اظهار کرد: آنچه مطرح است این است که خود این افرادی که طرفدار آمریکا هستند امروز با توجه به ظلم‌هایی که انجام شده و خیزشی که شکل گرفته اکثریت اقدامات آمریکا را نقض حقوق بشر می‌دانند اما مطرح نمی‌کنند.
,
 
,
هدف آمریکا از مذاکره با ایران حل مشکلات کشور ما نبوده است
, هدف آمریکا از مذاکره با ایران حل مشکلات کشور ما نبوده است,
 
,
کارشناس سیاسی در مورد مشکلات اقتصادی کشور و مذاکره با آمریکا، گفت: هدف آمریکا از مذاکره با ایران حل مشکلات کشور ما نبوده است.
,
 
,
مزگی نژاد بیان کرد: مسئولان کشور نیز از مذاکره با آمریکا به دنبال این بودند که به حساب خود با کدخدای جهان صحبت کنند و راه خود را برای ورود به بازارهای جهانی باز کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: هدف از مذاکره ایران با آمریکا حل مشکلات داخلی کشور ایران نبوده است و در تاریخ سراغ نداریم کشوری با آمریکا مذاکره کند و مشکلاتش حل شود.
,
 
,
کارشناس سیاسی عنوان کرد: مسئولان کشور ما با آمریکا با این هدف مذاکره کردند که کدخدای جهان در گوشه‌ای از جامعه جهانی آنها را جای دهد وگرنه با توجه به شرایطی که بر جامعه حاکم است هرگز آمریکایی‌ها به دنبال حل مشکلات کشورهای دیگر نیستند بلکه برعکس با ایجاد ارتباط، جاسوسی کردن و فشار آوردن به مسئولان کشورها به دنبال نابودی کشورها یا وابسته کردن اقتصاد تمام کشورها به خودشان هستند.
,
 
,
مزگی نژاد افزود: آمریکایی‌ها شعاری دارند و آن هم این است که "همه چیز باید نابود شود به جز یک چیز و آن هم آمریکا است".آمریکا و استکبار جهانی به فکر رفع مشکلات کشورها نیستند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: آمریکا با القای این‌که کشورها نمی‌توانند تولید کننده باشند بلکه باید وابسته باشند کشورها را به خود متکی کرده و هیچ وقت به دنبال رفع مشکلات داخلی کشورها نبوده و نیست.
,
 
,
تنها راه حل مشکلات اقتصادی و داخلی کشور ما اعتماد و اعتقاد به درون کشور است
, تنها راه حل مشکلات اقتصادی و داخلی کشور ما اعتماد و اعتقاد به درون کشور است,
 
,
کارشناس سیاسی با بیان این‌که تنها راه حل مشکلات اقتصادی و داخلی کشور ما اعتماد و اعتقاد به درون کشور است، اظهار کرد: هر جایی که روی پای خود ایستادیم و به خارج تکیه نکردیم موفق شدیم.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: کشور ایران در بحث نظامی و پزشکی مستقل شده و روی پای خود ایستاده است در سایر موارد نیز می‌تواند مستقل باشد اگر به درون کشور توجه داشته باشد.
,
 
,
کارشناس سیاسی بیان کرد: علی‌رغم به دست آوردن موفقیت‌های بسیار زیاد در عرصه‌های مختلف، متاسفانه هنوز برخی از مسئولان توجه به درون ندارند و چشمشان به خارج کشور است و تا زمانی‌که چشم‌ها به خارج کشور باشد مشکلی حل نخواهد شد.
,
 
,
مزگی نژاد اظهار کرد: امیدواریم با تدابیری که مقام معظم رهبری فرمودند و موضوعاتی که مطرح کردند مجلس یازدهم که تازه به میدان آمده و خواستار دفاع و ارزش گذاری به ارزش‌ها است برنامه‌ای تدوین کند و بتواند مشکلات را سروسامان دهد که از این وضعیت نجات پیدا کنیم و بازارهای مختلف هر روز دچار التهاب نشود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه