اخبار داغ

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه عنوان کرد؛

فعالیت ۶۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی در کرمانشاه

فعالیت ۶۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی در کرمانشاه
سجاد سلیمانی گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد سلیمانی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس از یک ماه گذشته تاکنون به طور میانگین ۲۲ درصد افزایش یافته است که کمترین کرایه مصوبه تاکسی یک هزار و ۳۰۰ تومان و بیشترین نرخ ۳,۱۰۰ تومان است.

وی افزود: بیش از ۵۰ درصد خطوط مسیری در کرمانشاه با کرایه یک هزار و ۳۰۰ تومان نرخ گذاری شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر کرمانشاه تصریح کرد: همچنین کمترین نرخ کرایه اتوبوس ۶۵۰ تومان و بیشترین نرخ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

سلیمانی گفت: درصدد تعبیه سیستم پرداخت الکترونیکی در اتوبوس و تاکسی‌ها هستیم و از طریق سازمان سرمایه گذاری شهرداری اقدامات اولیه انجام شده است و پس از انجام فراخوان و مشخص شدن برنده مناقصه روال کار ادامه خواهد یافت.

این مسئول ادامه داد: ۲۲۰ دستگاه اتوبوس در کرمانشاه فعال است که در حال حاضر ۶۰ درصد ظرفیت این ناوگان مورد استفاده قرار گرفته است همچنین حدود ۹ هزار دستگاه تاکسی مسیری، گردشی و آژانس‌های مسافری تحت نظر تاکسیرانی وجود دارد که شمار مسافران آنها کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: در اتوبوس‌ها برچسب‌هایی مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی نصب شده و بازرسان هم ملزم به نظارت بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس و تاکسی‌ها شده‌اند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی کرمانشاه با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی تاکسی‌ها در صندلی عقب تنها می‌توانند ۲ مسافر سوار کنند، گفت: ۴۳ مورد شکایت از تاکسی‌ها داشته‌ایم که ۱۵ درصد آن به دلیل دریافت اضافه بها و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی بوده است.

این مسئول گفت: مردم هم می‌توانند هرگونه موارد شکایت را از طریق شماره‌های ۱۳۳ یا ۸۲۴۶۵۶۵ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با افراد خاطی برخورد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه