اخبار داغ

فرماندار پاوه:

آتش سوزی پاوه مهار شد

آتش سوزی پاوه مهار شد
پرویز ایده پور گفت: آتش سوزی در منطقه بوزین و مرخیل مهار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد , اظهار داشت: منطقه بوزین و مرخیل از ارتفاعات جنگلی و مرتعی است و در طول سال به ویژه فصل تابستان دچار حریق‌هایی می‌شود.

وی افزود: در طول هفته ۲ بار آتش سوزی در این منطقه واقع شد که روز گذشته نیروهای مردمی، جمعیت هلال احمر، محیط زیست، نیروهای گردان ۱۱۴ تیپ تکاور انصارالرسول، نیروهای دهیاری و بخشداری برای اطفا حریق وارد عمل شدند.

فرماندار پاوه تصریح کرد: در ساعت ۱۸ روز گذشته آتش با وزیدن بادهای محلی شعله ور تر شد و نیروها نیز به منظور اطفا حریق در کنار رودخانه سیروان با استفاده از دستگاه‌های دمنده مشغول بودند.

ایده پور گفت: متأسفانه باد تندی وزید و آتش از سمت دیگر شعله ور شد و در این میان سه تن از نیروهای مردمی جان به جان آفرین تسلیم کردند.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر نیروهای مردمی و سازمان محیط زیست در آن منطقه حضور دارند و امیدواریم دیگر شاهد چنین صحنه‌های از دست دادن عزیزان نباشیم.

فرماندار پاوه تصریح کرد: افرادی که دچار آتش سوزی شدند دستگاه‌های دمنده که باد تولید می‌کنند در اختیار داشتند و در واقع استاندارد ترین شرایط برای اطفای حریق مهیا شده بود اما علت آتش‌سوزی این افراد وزش باد ناگهانی و شعله ورتر شدن آتش از پایین به بالا بود.

ایده پور خاطرنشان کرد: این افراد مجهز و از کارآمدترین و باسابقه‌ترین نیروها بودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آتش سوزی مهار شده، افزود: میزان خسارات وارده باید توسط کارشناسان منابع طبیعی اعلام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه