اخبار داغ

مسئول تیم پزشکی شیخ زکزاکی:

اهمیت شهادت را از ایرانی‌ها یاد می‌گیریم

اهمیت شهادت را از ایرانی‌ها یاد می‌گیریم
دکتر صافه، گفت: حاضریم جانمان را برای اهداف شیخی زکزاکی که همان اهداف امام خمینی (ره) بود فدا کنیم و هر چقدر شهدای بیشتری داشته باشیم موفقیت بیشتری خواهیم داشت و ما ان‌شاءالله گام های انقلاب اسلامی ایران را ادامه خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ صافه، رئیس تیم پزشکی شیخ زکزاکی گفت: از قدیم کشورهای غربی و آمریکا قصد داشتند به ایران تسلط داشته باشند و خیلی خوشحالم که این اتفاق نیفتاده است. ما می دانیم که چرا کشورهای استعمارگر در بوشهر موفق نشده اند، چون که خون رئیسعلی دلواری در این استان جریان دارد و امروز می بینیم که چگونه نیروگاه اتمی بدون هیچ خللی فعالیت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی خاطر نشان کرد: امروز در جنوب ایران از نماد مقاومت رئیس علی دلواری دیدار کردیم و دیگر می دانم و درک می کنم که دلیل مقاومت های ایران در برابر کشورهای استعمارگر خصوصاً آمریکا چه بوده است.

,

صافه گفت: سال ۱۹۸۱ که شیخ زکزاکی امام خمینی(ره) را می بینند از ایشان یک قرآن هدیه می گیرند و برایشان موهبتی بوده است که با امام خمینی (ره) دیدار داشته اند و از سال ۱۹۸۱ مقاومت در نیجریه در بین دوست داران شیخ زکزاکی به صورت کامل ریشه دوانده است.

,

, ,

وی افزود: شیخ زکزاکی به طرفدارانشان گفته است نیاز نیست بر علیه دولت انقلاب کنید شما اول باید خودتان را اصلاح کنید، گناه نکنید، فساد نکنید، سنی و شیعه و مسیحی همه با هم کار کنید تا جامعه اصلاح شود.

,

صافه تأکید کرد: حتی اگر شیخ زکزاکی زنده نباشد الگوی تربیتی شیخ زکزاکی در جامعه پخش شده و همچنین با الگو برداری از امام خمینی (ره) این راه ادامه دارد.

,

وی با بیان اینکه در نیجریه ۵ نفر هستند که ایده های شیخ زکزاکی را می توانند ادامه دهند حتی اگر شیخ زکزاکی شهید شود افزود: امروز دیگر نگران نیستیم و همه ما این مسئله را قبول کرده ایم و خیال مان راحت است.

,

, ,

رئیس تیم پزشکی شیخ زکزاکی بیان کرد: ما می خواهیم که جهان بداند شیخ زکزاکی نمرده و هنوز زنده است و او به زودی آزاد خواهد شد و وقتی آزاد شد به ایران خواهد آمد و توسط پزشکان ایزانی درمان خواهد شد و وقتی به نیجریه بر گردد انقلاب را ادامه و کامل خواهد کرد.

,

وی با ذکر این موضوع که من و برادرم شیخ عبدالله و ۲۰ میلیون مردم نیجریه حاضریم جانمان را برای اهداف شیخی زکزاکی که همان اهداف امام خمینی (ره) بود فدا کنیم، گفت: ما داریم اهمیت شهادت را از ایرانی ها یاد میگیریم و هر چقدر شهدای بیشتری داشته باشیم موفقیت بیشتری خواهیم داشت و ما ان‌شاءالله گام های انقلاب اسلامی ایران را ادامه خواهیم داد.

,

صافه اظهار داشت: تاریخ را فراموش نکرده ایم و نمی کنیم همچنین اعتقاد داریم که درگذشته حدود ۲۰ میلیون آفریقایی به صورت برده به آمریکا برده شدند که حدود ۲ میلیون نفر از آنها در راه رسیدن به آمریکا یا بر اثر سختی و طاقت فرسا بودن راه یا بر اثر بیماری کشته شدند؛ و لازم است بگویم خیلی از آنها مسلمان بودند و مجبور شدند که نامشان را عوض کنند، حتی نوادگان آنها هم نمی توانند به نام سابقشان برگردند و برده داری مشکلی بود که متأسفانه با آن مواجه بوده ایم و از این بابت اصلا خوشحال نیستیم.

,

صافه با ذکر این نکته که امروز خیلی افراد در آمریکا هستند که فکر می کنند چگونه مقاومت کنند گفت: ما متأسفانه در آفریقا افراد شایسته مثل رئیسعلی دلواری نداریم و البته کسانی هستند که دارند الگو برداری می کنند به عنوان مثال شیخ عثمان در نیجریه یک حکومت اسلامی را تشکیل داد و مقابله کرد با انگلیس اما انگلیس شیخ عثمان را از بین برد؛ اما نوادگان شیخ عثمان همچنان در حال مقاومت هستند و باید بگویم شیخ زکزاکی دنباله رو شیخ عثمان است.

,

وی افزود: شیخ زکزاکی از طرف پدری اهل کشور مالی است که اصالتاً موریتانیایی هستند و از نوادگان امام حسن (ع) و یک سید شریف است و مقاومت را از جدش امام حسین(ع) به ارث برده است.

,

صافه با بیان اینکه امروز شیخ زکزاکی نه تنها در نیجریه بلکه در ۵ کشور آفریقایی طرفدار دارد گفت: ان‌شاءالله با کمک شیعه و سنی و مسیحیان کشور نیجریه آزاد خواهد شد و همان تاریخ برده داری که توسط غرب شروع شد توسط شیخ زکزاکی به پایان خواهد رسید و امیدواریم که این مقاومت با کمک ایران ادامه داشته باشد و بتوانیم در مقابل استعمارگران پیروز باشیم‌.

,

صافه با ذکر این نکته که ۴ گروه تروریستی در نیجریه وجود دارد یادآور شد: گروه‌های تروریستی با مسئولین کشور نیجریه و همچنین با کشورهای آمریکا، اسرائیل، عربستان سعودی، فرانسه و انگلیس در ارتباط هستند و بوکوحرام مهم ترین گروه تروریستی  نیجریه است و بقیه گروه‌های تروریستی هم در حال رشد هستند و همه می دانند این مشکلات فقط به خاطر مشکلات اقتصادی است.

,

, ,

وی با بیان اینکه به خاطر مسائل تروریستی کشورها، نفت را به قیمت بسیار ناچیزی از نیجریه می‌گیرند، گفت: علاوه بر نفت، منابع معدنی دیگری نیز داریم، مثل طلا، نقره و اورانیوم و … که دولت نمی داند با آن چه کار کند و متأسفانه گروه های تروریستی حمله می کنند و این منابع را از مردم می گیرند و مردم نمی توانند کاری کنند. البته کشورهای دیگر می آیند و این منابع را از نیجریه بر می دارند.

,

وی افزود: شیخ زکزاکی به تمام مردم گفته که تنها راه این است که سبک مقاومت ایرانی را بر گزینند و به خاطر همین هم سعی کرده اند شیخ زکزاکی را حذف کنند ولی نتوانسته اند.

,

صافه در پایان تأکید کرد: ان‌شاءالله انقلاب اسلامی و بوشهر می درخشد و من پیام مقاومت مردم بوشهر را به کشورم خواهم رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه