اخبار داغ

معاون فرهنگی سپاه ناحیه همدان خبر داد؛

برپایی نمایشگاه افشای حقوق بشر آمریکایی در همدان

برپایی نمایشگاه افشای حقوق بشر آمریکایی در همدان
محمدرضا سرمدی از برگزاری نمایشگاهی با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی در شهرستان همدان خبر داد و گفت: هدف از برپایی نمایشگاه بازخوانی اقدامات خصمانه دولت مستکبر آمریکا در این ایام و مغتنم شمردن این فرصت جهت افشای اقدامات ضد حقوق بشری دولت آمریکا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا سرمدی، معاون فرهنگی سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: حقوق بشر امریکایی واژه ای غریبه برای مردم جهان و بشریت است چرا که جنایات آمریکا در جهان برای همه نمایان است و حق و عدالت معنی ندارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به هفته حقوق بشر امریکایی افزود: شهرستان همدان برای افشای حقوق بشر امریکایی برنامه های مختلفی را برگزار می کند.

,

معاون فرهنگی سپاه ناحیه همدان بیان کرد: هدف از نمایشگاه بازخوانی اقدامات خصمانه دولت مستکبر آمریکا در این ایام و مغتنم شمردن این فرصت جهت افشای اقدامات ضد حقوق بشری دولت آمریکا است.

,

سرمدی گفت: روشنگری و نشست های سیاسی با این موضوع و تاکید بر روند افول آمریکا در نشست ها از مهمترین برنامه های فرهنگی سپاه ناحیه همدان است.

,

وی اظهار داشت: بازخوانی نقش آمریکای جنایتکار در ترور و شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین سرکشی از خانواده های شهدا و بازدید از جانبازان برخی از برنامه های ما در این هفته است.

,

معاون فرهنگی سپاه ناحیه همدان، فضاسازی و توزیع پوستر و نصب بنر با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی را از دیگر برنامه های فرهنگی برشمرد و گفت: فعالین فضای مجازی به تولید محتوا در قالب نماهنگ و عکس نوشته و پوستر می پردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه