اخبار داغ

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان:

اصلاح‌طلبان با فراموش کردن عملکرد معیوب خود ادعای مطالبه‌گری دارند/ آنان چندین سال کشور را به خاطر مذاکره رها کرده‌اند

اصلاح‌طلبان با فراموش کردن عملکرد معیوب خود ادعای مطالبه‌گری دارند/ آنان چندین سال کشور را به خاطر مذاکره رها کرده‌اند
سید حسین صابری گفت: اصلاح طلبان فراموش کرده اند که چندین سال مملکت را رها کردند و به دنبال مذاکره بودند و سر میز مذاکره نشستند و ثمره این رفت و برگشت های پرخرج و سرسام آور چیزی به نام برجام نشد؛ برجامی که با همراهی‌های مجلس ۲۰ دقیقه‌ای تصویب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین صابری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به گرانی در سطح جامعه و افزایش قیمت ارز و بیان اینکه مردم شرایط حاکم را تحمل می کنند، گفت: در این راستا دلسوزان تذکر می دهند، مجلس پیگیری می‌کند و عده‌ای از دولتمردان در تلاشند تا قیمت‌ها را کنترل، تثبیت و متعادل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مسئولان معتقدند که افزایش قیمت ها موقتی و حبابی است و این موضوعات اصلاح خواهد شد، تصریح کرد: مسائل عنوان شده از جمله موضوعات جامعه انقلابی و گرفتار بیماری کرونا است که مطمئنا به یاری خداوند، هدایت‌های مقام معظم رهبری، هوشیاری مردم، حضور فعال دولتمردان، مطالبه گری دقیق مجلس انقلابی توأم با همراهی و حمایت از اقدامات صحیح و انقلابی دولت و تلاش مسئولان به مرور پاسخ داده می‌شود.

,

گرانی ها کنترل و نرخ ارز به مسیر واقعی و حقیقی خود هدایت خواهد شد

, گرانی ها کنترل و نرخ ارز به مسیر واقعی و حقیقی خود هدایت خواهد شد, گرانی ها کنترل و نرخ ارز به مسیر واقعی و حقیقی خود هدایت خواهد شد,

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه گرانی ها کنترل و نرخ ارز به مسیر واقعی و حقیقی خود هدایت خواهد شد، عنوان کرد: حال این سوال مطرح می شود که چرا این شرایط لقلقه زبان برخی از سیاسیون اصلاح طلب شکست خورده شده است؟

,

صابری ادامه داد: این روزها معدود عناصر رفوزه شده کارگزار و اصلاح‌طلب به میدان آمده و به فکر جبران ضعف ها و شکست های تکراری خود افتاده اند و در قالب اپوزیسیون با نامه پاکتی و با به فراموشی سپردن عملکرد معیوب سالیان حاکمیت خود ادعای مطالبه گری در می آورند که با همه هوشیاری باید به فلسفه و چرایی این حرکت‌های خزنده و مذبوحانه پرداخته شود.

,

وی بیان کرد: آنچه که به عنوان اولین سوال از این افراد غافل و فراموشکار باید پرسیده شود این است که دلیل این اقدامات و سخنان چیست؛ چرا که به نظر می‌رسد نتیجه انتخابات مجلس یازدهم و پیروزی حداکثری جریان ارزشی و انقلابی از یک سو و شکست قطعی اصلاح‌طلبان از سوی دیگر عامل اصلی به میدان آمدن معدودی از آنان است.

,

علت فرصت طلبی جریان اصلاحات به حاشیه راندن مسائل اصلی و مطرح کردن موضوعات فرعی است

, علت فرصت طلبی جریان اصلاحات به حاشیه راندن مسائل اصلی و مطرح کردن موضوعات فرعی است, علت فرصت طلبی جریان اصلاحات به حاشیه راندن مسائل اصلی و مطرح کردن موضوعات فرعی است,

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان افزود: علت دیگر فرصت طلبی و به حاشیه راندن موضوعات اصلی و مطرح کردن موضوعات فرعی است که در این راستا امت همیشه بیدار انقلابی با تحمل تمامی مشکلات همچنان گوش به فرمان ولایت و حامی مسئولان خدوم و دلسوز بوده و از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای دفاع مقدس حمایت می کنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه این افراد غافل و مغرض هستند و سابقه عملکرد خود را در عرصه های اجرایی و تقنینی فراموش کرده اند، اظهار کرد: حداقل 23 سال عرصه های اجرایی کشور در اختیار آنان بوده است و در این سال ها عمدتا همراهی و همکاری مجلس را نیز داشته اند.

,

صابری عنوان کرد: فراموشکاران همان‌هایی هستند که به عنوان عناصر انقلابی از دیوار لانه جاسوسی بالا رفتند ولی امروز تغییر مرام و عقیده داده و به شدت به برقراری رابطه با آمریکا علاقه نشان می‌دهند؛ آن هم نه آمریکای قبل از انقلاب و آمریکای چپاولگر و مستکبر سال های اولیه بعد از پیروزی انقلاب؛ بلکه آمریکای امروز که با نشانه های متعدد اقتصادی، سیاسی، نظامی، بهداشتی و درمانی در آستانه فروپاشی است.

,

اصلاح طلبان چندین سال مملکت را به خاطر مذاکره رها کرده اند

, اصلاح طلبان چندین سال مملکت را به خاطر مذاکره رها کرده اند, اصلاح طلبان چندین سال مملکت را به خاطر مذاکره رها کرده اند,

وی ادامه داد: آمریکایی که رئیس جمهور آن با کمال وقاحت و زیر پا گذاشتن تعهدات خود در معاهده های بین المللی برجام را پاره می کند و با افتخار خروج خود را از آن اعلام می نماید.

,

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان بیان کرد: این افراد فراموش کرده اند که چندین سال مملکت را رها کردند و به دنبال مذاکره بودند و با هزینه‌های میلیاردی بارها رفتند و برگشتند و سر میز مذاکره نشستند و ثمره این رفت و برگشت های پرخرج و سرسام آور چیزی به نام برجام شد؛ برجامی که با همراهی های مجلس ۲۰ دقیقه‌ای تصویب شد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: مقرر بود که در روز اول تصویب برجام کلیه تحریم های اقتصادی، تجاری، بانکی، نظامی و غیره برداشته شود و با اجرای برجام مشکلات اقتصادی، اجتماعی، تجاری، بانکی، بیکاری، محیط زیست و حتی آب خوردن مردم حل شود؛ اما با کمال تاسف هیچ اتفاقی نیفتاد و افراد دیگری در پهنه تحریم‌ها قرار گرفتند.

,

مذاکره با نظام فاسد آمریکا نهایت بی سیاستی است/ مبارزه با فساد اقتصادی، پرونده اصلاح طلبی را می بندد

, مذاکره با نظام فاسد آمریکا نهایت بی سیاستی است/ مبارزه با فساد اقتصادی، پرونده اصلاح طلبی را می بندد, مذاکره با نظام فاسد آمریکا نهایت بی سیاستی است/ مبارزه با فساد اقتصادی، پرونده اصلاح طلبی را می بندد,

وی ابراز کرد: مشتاقان و شیفتگان مذاکره و مدافعان برجام پس از ناامیدی از آمریکا و خروج آنها از برجام به سایر کشورهای 5+1 دلخوش کردند و به مذاکره پرداختند که در این مرحله نیز نتیجه ای نگرفتند و اخیرا سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان از اتحادیه اروپا به جای انجام تعهدات خود، بر علیه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران قطعنامه صادر می‌کنند که عمق عناد، دشمنی، بدعهدی، بی وفایی و ایران‌هراسی خود را به اثبات رساندند.

,

صابری گفت: جای تعجب است که معدود عناصر مرعوب، غافل، خودباخته و غرب گرا تمامی این تاریخ شفاف و عملکردهای روشن را فراموش کرده و باز هم به دنبال فراهم کردن فضا و شرایط مذاکره با کسانی هستند که امروزه رفتار وحشیانه آنان گوش فلک را کر و احساسات انسان های منصف را بیدار کرده است.

,

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه مذاکره با نظام فاسد و عناصر خونخواری که در حال فروپاشی است، نهایت غفلت، کم عقلی، بی سیاستی و ارعاب پوشالی است، تصریح کرد: معتقدم دلیل دیگر این غفلت و فراموشی، فضاسازی به منظور جبران شکست ها و آماده سازی خود برای مراحل بعدی است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: جریان اصلاحات به خوبی متوجه شده اند که با آغاز به کار مجلس انقلابی یازدهم و پرداختن به اولویت ها از یک طرف و برخورد قانونی، اسلامی و انقلابی با متخلفان متجاوزان و مفسدان اقتصادی از سوی دیگر پرونده اصلاح‌طلبی برای همیشه بسته خواهد شد؛ بنابراین آنان لذا با تلاش مذبوحانه به دنبال آن هستند که مردم را ناامید و فضا را متشنج کنند تا شاید برای انتخابات سال ۱۴۰۰ به معدود هواداران خود امید بدهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه