اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم:

اقدامات جزیره ای در بحث حجاب راهگشا نیست / بی حجابی و بی بندوباری از برنامه های دشمنان است

اقدامات جزیره ای در بحث حجاب راهگشا نیست / بی حجابی و بی بندوباری از برنامه های دشمنان است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم بااشاره به اقدامات جزیره ای در بحث حجاب، گفت: در مسئله حجاب همه ارگان ها و دستگاه وظیفه دارند و باید در این زمینه فعالیت کنند چرا که ترویج بی حجابی و بی بندوباری از برنامه های دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام رضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اقدامات ستاد امربه معروف و نهی از منکر در راستای حجاب، اظهار داشت:حجاب و عفاف جزو ضروریات دین است به ویژه در استان قم که باید حفظ ظاهر شود و این انتظار بزرگان دین به جاست چرا که ظاهر تغییر کرده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی این گسترش بی بندو باری را ابزار دشمن برای جنگ با ایران و اسلام برشمرد و گفت: دشمن از جنگ نظامی با ایران ناامید شده است ولی با فساد و گسترش بی‌بندوباری به دنبال به تباهی کشاندن جامعه است.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم خاطرنشان کرد: در این راستا نیروی انتظامی، سپاه و قرارگاه 19دی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری خوبی دارند و هیئت اندیشه ورزی هم ایجاد شده است تا در این راستا برنامه های مناسب با همفکری ایجاد شود.

,

وی ادامه داد:در مسئله حجاب فقط یک ارگان یا مجموعه وظیفه ندارد بلکه همه افراد و ارگان ها و مجموعه ها در این زمینه وظیفه دارند و باید وظیفه خود را بدرستی انجام و در این مسیر حرکت کنند.

,

حجت الاسلام آشتیانی بیان داشت: در مسئله حجاب باید با برنامه و به صورت منطقی و پیش بینی شده پیش رفت و نباید با بی برنامگی و فشار بیش از حد باعث تنش در کشور شویم.

,

وی اضافه کرد:  در خیابان صفائیه گروهی در برنامه ای تحت عنوان عفاف زهرایی با دادن گل و برخورد محبت آمیز و مناسب در مسئله حجاب زهرایی گام برمی دارند.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم تاکید کرد: در مسئله حجاب اقدامات خوبی انجام شده است اما یکی از مشکلات مهم در این راستا تفرق و یا جزیره ای عمل کردن است.

,

وی اضافه کرد: در مسئله مبارزه با بی حجابی و بی بند وباری نیروی انتظامی طرح های خوبی مانند طرح ناظر را انجام داده است که تاثیر خوبی داشت.

,

حجت الاسلام آشتیاتی با اشاره به اینکه در ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر ایجاد شده است، گفت: باید در مدارس چندین نفر مانند امام جماعت و برخی از بسیجیان را انتخاب کنیم تا گروه ای را تشکیل و در آن مدرسه در راستای حجاب فعالیت های مثمرثمری داشته باشند.

,

وی ابراز داشت: آموزش و پرورش یکی از بسترهایی است که باید در راستای ترویج حجاب و از بین بردن بی حجابی فعالیت های بسیار گسترده ای را انجام دهد.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم با اشاره به فضای مجازی، گفت:  ستاد امر به معروف و نهی از منکر چندین بار در راستای اقدامات موثر در فضای مجازی جلساتی را برگزار کرده است.

,

وی ادامه داد: صدا و سیمای استان هم در راستای ترویج حجاب همکاری خوبی با ستاد دارد البته همه باید در راستای حجاب ستاد را کمک کنند تا شاهد برخی بی حجابی ها در استان نباشیم.

انتهای پیام/

,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه