اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

پرچم امام رضا (ع) اثرات معنوی و گره گشایی دارد

پرچم امام رضا (ع) اثرات معنوی و گره گشایی دارد
آیت الله حبیب الله شعبانی در دیدار با کاروان زیر سایه خورشید گفت: این پرچم که شما حامل آن هستید فی نفسه یک پارچه است اما وقتی منتسب به امام رضا (ع) می شود اثرات معنوی پیدا و گره گشایی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با کاروان معنوی زیر سایه خورشید ضمن عرض تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه و امام رضا (ع) گفت: در فضایی که معنویت ما تحت تاثیر ویروس منحوس کرونا قرار گرفتیم و حرم امام رضا بسته شده، ورود پرچم حرم حضرت ثامن الحج باعث بهره مندی ما می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: امام هم دنیای انسان و هم حیات ابدی انسان را تامین می کند و مدیریت حیات دنیوی و اخروی ما با امام است.

,

, ,

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امام ما را به توحید می رساند، اظهار کرد: بدون امامت مدیریت محقق نمی شود و تنها راه تحقق عدالت در جامعه وجود امام است، در غیر این صورت نمی توان جامعه را درست مدیریت کرد.

,

شعبانی عنوان کرد: از این که خدای تعالی به عزیزان توفیق داده که امر اهلبیت را احیا کنند خدا رو شاکر هستیم و از عزیزان استان همدان که در این امر فعالیت می کنند تشکر می کنم.

,

, ,

امام جمعه شهرستان همدان ادامه داد: این پرچم فی نفسه یک پارچه است اما وقتی منتسب به امام رضا می شود اثرات معنوی پیدا و گره گشایی می کند.

,

صبح امروز به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمین و مادحین آستان قدس رضوی وارد شهر همدان شد.

,

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان، تجلیل از اعضای ستاد کرونا و جهادگران سلامت، دیدار با خانواده شهید سلگی، عیادت از بیماران، جشن ویژه برنامه کودکان سرطانی و حضور و سخنرانی در نماز جمعه این هفته شهرستان از جمله برنامه های کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه