اخبار داغ

استاندار یزد تأکید کرد

استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان یزد برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن

استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان یزد برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن
طالبی استاندار یزد گفت: تمامی ظرفیت‌های استان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن به کار گرفته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدعلی طالبی در شورای مسکن استان یزد که با محوریت بررسی اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان و همچنین بررسی دیگر مسائل حوزه مسکن استان یزد برگزار شد، گفت: با توجه به افزایش قابل توجه قیمت زمین و مسکن در ماه‌های اخیر، تأکیدات و توصیه‌های ویژه دولت برای پرداختن به موضوع مسکن، ظرفیت و فرصت مناسبی را فراهم کرده تا شورای مسکن با اختیارات موجود بتواند جدی‌تر در حوزه تأمین مسکن موردنیاز استان گام بردارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

استاندار یزد اظهار داشت: دستگاه‌های استان به‌صورت جدی و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود، مسائل مربوط به طرح اقدام ملی مسکن را پیگیری کنند تا استانی پیشرو درزمینهٔ اجرای این طرح باشیم.

,

وی با بیان اینکه علاوه بر جلساتی که در قالب شورای مسکن برگزارشده، جلساتی به‌منظور تأمین مسکن اقشار مختلف جامعه ازجمله کارگران، فرهنگیان، نیروهای مسلح و دیگر اقشار جامعه داشته‌ایم، افزود: بااین‌حال لازم است به‌صورت هفتگی جلسات حوزه مسکن استان برگزار شود تا بتوانیم جمع‌بندی مناسبی را از این جلسات در نشست شورای مسکن داشته باشیم.

,

طالبی عنوان کرد: حداکثر همراهی را از شهرداری و نظام‌مهندسی ساختمان در اجرای طرح مسکن ملی انتظار داریم و در همین راستا باید مجوزها در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر شود.

,

استاندار یزد با بیان اینکه مطمئنیم با اجرایی شدن این طرح می‌توانیم شاهد تعدیل قیمت زمین و مسکن و افزایش امید در جامعه شویم، گفت: نظارت‌های فنی و اجرای طرح مسکن ملی به‌گونه‌ای باشد که شاهد تکرار حاشیه‌هایی که برای مسکن مهر پدید آمد، نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه