اخبار داغ

فرماندار کرج مطرح کرد؛

21 تیر ماه؛ آغاز فرایند انتخاب نماینده سوم البرز در مجلس

21 تیر ماه؛ آغاز فرایند انتخاب نماینده سوم البرز در مجلس
غفور قاسم‌پور گفت: حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد مشمول شرایط قانونی برگزاری انتخابات در دور دوم است و امیدواریم رقابتی بدون مشکل و سالم در این منطقه را شاهد باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرماندار کرج امروز دوشنبه به فعالیت 3 هزار مامور حفاظت از رای در مرحله نخست انتخابات این شهرستان اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: در حال حاضر زمان قانونی آغاز دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 21 شهریورماه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
غفور قاسم پور با اشاره به اینکه جلسات رسمی ستاد انتخابات کرج بر اساس اعلام شورای نگهبان از 21 تیرماه برگزار می شود، افزود: حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد مشمول شرایط قانونی برگزاری انتخابات در دور دوم است و امیدواریم رقابتی بدون مشکل و سالم در این چند منطقه را شاهد باشیم.
,
 
,
وی مشارکت مردم و همکاری دستگاه ها را لازمه برگزاری یک انتخابات خوب دانست و اظهار داشت: انتظار مردم به عنوان برگزارکنندگان انتخابات این است که رویداد سیاسی مذکور، شفاف، صحت و صداقت را مشاهده کنند و مجریان انتخابات داور حسن اجرای قانون خواهد بود.
,
 
,
فرماندار کرج با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم تا انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی را با شرایط قانونی، بدون جانب داری و شائبه به ثمر برسانیم، تصریح کرد: در این دوره و در حوزه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا شاهد رقابت فاطمه آجرلو و علیرضا عباسی خواهیم بود.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه