اخبار داغ

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی:

دستگاه قضائی استان مرکزی یک روز حبس و یک ریال جریمه برای کارگران صادر نکرده است

دستگاه قضائی استان مرکزی یک روز حبس و یک ریال جریمه برای کارگران صادر نکرده است
رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: دستگاه قضائی استان مرکزی یک روز حبس، یک شلاق و یک ریال جریمه برای کارگران صادر نکرده و متأسفانه شایعاتی که در روزهای گذشته مبنی بر قطعی شدن رأی دادگاه تجدیدنظر که رسانه های معاند هم از آن سوء استفاده کردند بی انصافی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت‌الاسلام موسوی رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی امروز در جمع کارگران شرکت آذرآب اراک گفت: ایجاد وفاق و همدلی در استان مرکزی برای تحقق جهش تولید یک اتفاق بسیار مبارک و قابل ستایش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

موسوی اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای تامین استان مسئله تحقق جهش تولید و مشکلات صنایع استان به طور تخصصی بررسی شد و به لطف خدا یک همدلی و هم افزایی و ایده مشترک برای حل مشکلات وجود دارد و همه در استان به دنبال این هستیم فضای کسب و کار در استان یک نشاط و پویایی داشته باشد.

,

وی ادامه داد: با توجه به سیاست های ریاست قوه قضائیه جهش تولید در محوری ترین کارها و سیاست های قوه قرار گرفته که یکی از نمودهای آن این است که ما در مسئله تولید و صنعت دادخواست محور حرکت نمی کنیم.

,

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: در محیط های کارگری و کسب و کار تنها به دنبال پویایی هستیم و در راستای رفع موانع تولید که مربوط به دستگاه قضائی است به طور جدی در میدان عمل قرار داریم.

,

موسوی با اشاره به اینکه حمایت های همه جانبه دستگاه قضائی از حقوق قانونی کارگران در دستور کار است و هرگونه حمایت قضایی و حقوقی که نیاز باشد انجام خواهیم داد گفت: متاسفانه امروز فضای اقتصاد جهانی و به تبع آن در کشور به واسطه کرونا آسیب هایی دیده و مشکلاتی ایجاد شده است و لذا باید توجه بیشتر بر مسئله اقتصاد و خصوصا تولید داشته باشیم.

,

وی با تاکید بر اینکه مشکل سهام دار شرکت آذرآب یک موضوع مهم است و البته این باید در سطح ملی پیگیری شود افزود: ایجاد نقدینگی شرکت آذرآب از اولویت های دوم است که این موضوع باید در کار گروه های تخصصی مورد بحث قرار گیرد.

,

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: مطالبات از آذرآب که عمدتا بیمه ها، بانک ها، مالیات و دارایی هستند نباید برای تولید این شرکت مشکل ایجاد کند و رایزنی برای دستگاه های مسئول برای کاهش فشارها یک اولویت مهم است که باید به آن توجه شود.

,

موسوی با تاکید بر اینکه حق، قانون و عدالت ملاک کار دستگاه قضائی است بیان کرد: در برخورد با کارگران سعی کرده ایم رافت اسلامی اولویت باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان مرکزی یک روز حبس، یک شلاق و یک ریال جریمه برای کارگران صادر نکرده و متاسفانه شایعاتی که در روزهای گذشته مبنی بر قطعی شدن رای دادگاه تجدید نظر که رسانه های معاند هم از آن سوء استفاده کردند بی انصافی بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه