اخبار داغ

نیکزاد عنوان کرد:

استفاده از توانمندی دفاعی و موشکی در بخش خودروسازی

استفاده از توانمندی دفاعی و موشکی در بخش خودروسازی
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عرصه دفاعی و موشکی بسیار پیچیده‌تر از صنعت خودرو است، در بخش‌های خودروسازی هم انگیزه استفاده از این توان وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پژوهشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: عزت امروزمان را مدیون مجاهدت علمی و مجاهدت دفاعی بزرگان‌مان هستیم، اگر این مجاهدت علمی نبود نمی‌توانستیم در قدرت بازدارندگی حرفی در سطح منطقه داشته باشیم، بنابراین بدانیم که این مجاهدت علمی که عزیزان‌مان در مجموعه دانشگاه و صنعت شروع کرده‌اند سبب عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: عرصه دفاعی و موشکی بسیار پیچیده‌تر از صنعت خودرو است، در بخش‌های خودروسازی هم انگیزه استفاده از این توان وجود دارد.

,

نیکزاد با اشاره به تجربیات موفق سپاه در بی‌اثر کردن تحریم‌های آمریکا، عنوان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس کاری کارستان انجام داد که به طور رسمی تحریم آمریکا را نه لغو و نه دور زد، بلکه آن را بی‌اثر کرد به طوریکه ما امروز ۱۱۰ میلیون لیتر تولید داریم و مصرف داخلی‌مان ۷۸ میلیون لیتر است و به صادرکننده بنزین تبدیل شده ایم.

,

نایب رئیس مجلس در پایان تاکید کرد: مجلس، کمیسیون صنایع، هیأت رئیسه مجلس آماده هرگونه کمک و همکاری عملیاتی برای بحث کمک به خودروسازان است.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه