اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

تعامل با مسئولان به معنای عدم‌دفاع از حقوق مردم نیست/ شیوع کرونا تصور غلط پیشرفت آمریکایی‌ها را برملا کرد

تعامل با مسئولان به معنای عدم‌دفاع از حقوق مردم نیست/ شیوع کرونا تصور غلط پیشرفت آمریکایی‌ها را برملا کرد
خسروی با بیان این‌که باید با هم همدل باشیم گفت: قطعا تعامل با مسئولان به معنای تساهل، پرده پوشی، نفاق و دفاع نکردن از حقوق مردم نیست، اما باید از ادبیات درستی هم استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در شورای اداری شهرستان خوسف اظهار کرد: نامگذاری این هفته به نام حقوق بشر آمریکایی، از ابتکارات مقام معظم رهبری بود که با توجه به جنایات آمریکا و سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی در 12 تیرماه، ایشان فرمودند که لازم است این هفته به نام حقوق بشر آمریکایی تعیین شود تا ملت ایران مظلوم واقع نشود، چراکه از غربی‌های مدعی دروغین حقوق بشر در خیلی از موارد از جمله حقوق بشر، طلبکاریم و باید آنها جواب پس دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در شورای اداری شهرستان خوسف اظهار کرد: نامگذاری این هفته به نام حقوق بشر آمریکایی، از ابتکارات مقام معظم رهبری بود که با توجه به جنایات آمریکا و سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی در 12 تیرماه، ایشان فرمودند که لازم است این هفته به نام حقوق بشر آمریکایی تعیین شود تا ملت ایران مظلوم واقع نشود، چراکه از غربی‌های مدعی دروغین حقوق بشر در خیلی از موارد از جمله حقوق بشر، طلبکاریم و باید آنها جواب پس دهند.,

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: شیوع این ویروس آسیب های زیادی داشته که برای کاهش آسیب ها، باید همدیگر را به رعایت شرایط بهداشتی توصیه کنیم اما حتما این ویروس محاسنی هم خواهد داشت که شاید به عقل ناقص بشر نرسد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه برخی ها تصوراتی دارند که هر چه از ارزش، پیشرفت، توسعه، صنعت و ... وجود دارد، همه در غرب است. اما با شیوع ویروس کرونا، تمام دنیا متوجه شدند که این تصور غلط واقعا یک سراب است.

,

خسروی ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت آمریکایی ها چهار برابر ایران است، طبیعتا باید کشتاری که در زمینه کرونا داده اند هم چهار برابر ایران و معادل 40 هزار نفر باشد، اما متاسفانه تاکنون کرونا جان بیش از 130 هزار نفر را در این کشور گرفته است.

,

وی تاکید کرد: حالا این سوال مطرح است که کشوری که نمی تواند ماسک مورد نیاز خود را تامین کند، چگونه می خواهد حقوق بشر را تامین کند؟ در حالی که در آمریکا سالمندان مبتلا به کرونا نادیده گرفته می شوند، اما رهبر معظم انقلاب در جمهوری اسلامی ایران از آداب کفن و دفن مبتلایان کرونایی هم نمی گذرد و در این خصوص طلبه ها همانند دوران دفاع مقدس، در شرایط کرونایی هم از خودشان سرمایه گذاری کردند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه چهره آمریکایی ها در عرصه حقوق بشر برملا شده و به گفته یکی از محققان خود آمریکا، منظور سیاستمداران این کشور از حقوق بشر، آن چیزی است که خودشان می خواهند و اگر برخلاف میل و سیاست آنها باشد، حقوق بشر رعایت نشده است.

,

لزوم تبلیغ فرهنگ همدلی 

, لزوم تبلیغ فرهنگ همدلی , لزوم تبلیغ فرهنگ همدلی ,

خسروی گفت: تقاضای بنده به عنوان خدمتگزار مورد اعتماد مردم، این است که برای رسیدن به اهداف و توسعه باید در شهر و استان و کشور، فرهنگ همدلی را تبلیغ کنیم و تنها در پشت میکرفون از آن سخن نگوییم. قطعا وحدت قلوب از وحدت جسمی بهتر خواهد شد و در عین اختلافات سلیقه ای و سیاسی باید گوش به فرمان پدر و ولی جامعه باشیم.

,

وی با اشاره به تعیین دهه پنجم انقلاب به عنوان تمدن اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: کشوری که در ابتدای انقلاب و جنگ سیم خاردار هم نداشت، اما اکنون در شرایط شیوع جهانی کرونا، این بیماری را بهتر از همه مدیریت کرده است. امروز در جریان تحریم نفت که منبع اصلی درآمد کشور است، اما در بیخ گوش آمریکایی ها، بنزین خود را عرضه می کنیم.

,

وی تاکید کرد: قطعا اگر تاکنون پیشرفتی اتفاق افتاده است، به دلیل عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و اگر پسرفت هایی هم وجود داشته، در جاهایی بوده که فرمایشات ایشان مورد توجه قرار نگرفته است. در حالی که همه گفته ایم در زیر یک پرچم هستیم اما در اجرا فارغ از توجه به فرمایشات رهبری، فقط کار خودمان را کردیم.

,

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی تصریح کرد: قطعا اگر به فرمایشات و راهبردهای مقام معظم رهبری عمل می کردیم؛ اکنون برجام و سرنوشت آن به اینجا ختم نمی شد.

,

خسروی یادآور شد: ما در جبهه هایی حضور پیدا کردیم که اسلحه کلاش هم نداشتیم، اما اکنون نیروهای سپاه هواپیمای آمریکایی را شکار می کنند و آمریکایی ها جرأت نمی کنند حرف بزنند. یا مثلا تصور می کنید کشتی های حامل سوخت که به ونزوئلا رفت به همین راحتی بود؟ در اینجا هم نیروهای سپاه برای آمریکایی ها مانور دادند که اگر بزنید، چند برابر خواهیم زد.

,

وی تصریح کرد: اینها سربازان همان آقایی هستند که گفت دوران بزن در رو تمام شده و هر جا را بزنید چند برابر خواهیم زد.

,

باید اختلاف سلایق انتخاباتی را کنار بگذاریم/ تعامل با مسئولان به معنای عدم دفاع از حقوق مردم نیست

, باید اختلاف سلایق انتخاباتی را کنار بگذاریم/ تعامل با مسئولان به معنای عدم دفاع از حقوق مردم نیست, باید اختلاف سلایق انتخاباتی را کنار بگذاریم/ تعامل با مسئولان به معنای عدم دفاع از حقوق مردم نیست,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بر اساس فرمایشات پیامبر اکرم(ص) اگر دنبال لطف و عنایت خداوند هستیم باید با هم همدل باشیم، گفت: در حالی که سلایق سیاسی متفاوت است و شاید در زمان انتخابات برخی از مسئولان این شهرستان بنده را به عنوان مدیر یک دبیرستان هم لایق ندانسته باشند، اما این موارد مربوط به دوران قبل از انتخابات است، اکنون وضعیت فرق کرده و حالا نماینده مردم تعیین شده و باید به رأی مردم احترام گذاشت.

,

خسروی تاکید کرد: باید در ارتباط با یکدیگر از ادبیات درستی استفاده کنیم چراکه ما تربیت یافتگان مکتب امام خمینی (ره) هستیم که کارتر را هم آقای کارتر خطاب می کرد. قطعا تعامل با مسئولان به معنای تساهل، پرده پوشی، نفاق و دفاع نکردن از حقوق مردم نیست، اما باید از ادبیات درستی هم استفاده کنیم.

,

وی بیان کرد: وحدت خودبه خود ایجاد نمی شود مگر اینکه در جاهایی از خودمان بگذریم. همانطور که در فرهنگ دینی و اسلامی تاکید شده؛ تضارب افکار و استفاده از تفکر همه خوب است و باید برای توسعه، دیدگاه های متعدد بیان شود و هر کدام که به واقعیت و مبانی دینی و ارزشی ما نزدیک تر باشد مبنای کار قرار گیرد. 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تضارب آرا نباید با تحقیر افراد همراه باشد، بیان کرد: ما نیامدیم که همدیگر را از صحنه حذف کنیم بلکه آمدیم تا حلقه وصل باشیم. اگر هم بنا بر حذف باشد که کار آمریکایی ها از ما قوی تر است. 

,

خسروی ادامه داد: قطعا اگر نماینده مجلس به دلیل جایگاه و مصونیتش، در برخورد با فرماندار و استاندار و وزیر افراطی برخورد کند، آن مسئول از خودش دفاع خواهد کرد، اما این کدورت ها ممکن است سبب تشکیل جبهه و گروه شود و دود آن به چشم مردم برود و تنها مردم متضرر خواهند شد.

,

وی با تاکید بر اینکه باید با هم همدل بود اظهار کرد: آمریکایی هایی که در تمام دنیا جنایت می کنند و از جمله هواپیمای مسافربری ما را هم مورد هدف قرار داد، اما چرا هواپیمای امام خمینی(ره) را مورد هجوم قرار ندادند؟ امام خمینی(ره) فردی خدایی بود که کارش را به خدا واگذار می کرد، حتی نماز شب ایشان در هواپیما هم ترک نشد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همین موضوع در خصوص مقام معظم رهبری نیز صدق می کند، چه کسی باور می کرد تبعید شده محمدرضا پهلوی در ایرانشهر، رهبر جهان اسلام شود و تمام دنیا و حتی آمریکایی ها هم به قدرت ایشان اعتراف کنند.

,

نمایندگان شوراهای اسلامی شهر را همکار و بازوی کمکی خود می دانند

, نمایندگان شوراهای اسلامی شهر را همکار و بازوی کمکی خود می دانند, نمایندگان شوراهای اسلامی شهر را همکار و بازوی کمکی خود می دانند,

خسروی با تاکید بر همدلی بین مسئولان، اظهار کرد: نمایندگان مجلس، اعضای شوراهای اسلامی شهر را نه‌تنها رقیب خود نمی دانند بلکه آنها را همکار خود تلقی می کنند.

,

وی تأکید کرد: بنده نماینده مردم سه شهرستان در مجلس شورای اسلامی هستم، اما در شورای شهر، چندین نماینده وظیفه پیگیری مشکلات مردم را تنها برای یک شهر برعهده دارند. بنابراین شوراهای اسلامی بازوی نمایندگان مجلس هستند و چون علی رغم نمایندگان، حضورشان در حوزه انتخابیه دائمی است، بیشتر در جریان مشکلات مردم و منطقه قرار دارند و می توانند با هم افزایی مشکلات را برای پیگیری به نمایندگان ارجاع دهند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته در بازدیدها و دهگردشی هایی که انجام می شود، مردم خواسته هایی را مطرح می کنند که انجام آن برعهده مسئولان دولتی است و نماینده فقط می تواند پیگیر حل این مشکلات باشد، چرا که اعتبار و بودجه و تخصیص آن در دست دولت است و بنده به عنوان نماینده مجلس؛ امکاناتی که در اختیار دارم به اندازه یک دهم فرماندار هم نیست.

,

وی ادامه داد: پیگیری برخی امور و مشکلاتی هم که توسط مردم مطرح می شود، باید بر اساس رأی همه نمایندگان باشد و یک نفر نماینده به تنهایی کاره ای نیست. 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه