اخبار داغ

جزئیات نشست شورای اداری کهگیلویه؛

برخی چوب لای چرخ تولید می‌گذارند/ فرماندار کهگیلویه: شهرداری درآمدی ندارد و وابسته به دولت است

برخی چوب لای چرخ تولید می‌گذارند/ فرماندار کهگیلویه: شهرداری درآمدی ندارد و وابسته به دولت است
صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان در سالن شهید زکی زاده فرمانداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان در سالن شهید زکی‌زاده فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
کرمی رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه گفت: ما در هر حوزه و مسئولیتی هستیم اگر دنبال بهانه و بهانه‌تراشی باشیم به مطلوب نمی رسیم اما اگر هر کدام از ما در جهت برداشتن مشکلات تلاش کنیم بی شک بخش های زیادی از مشکلات برطرف می شوند.
,
 
,
کرمی گفت: یکی از برنامه هایی که در هفته قوه قضاییه در شهرستان انجام شد و قوه قضاییه دستوراتی در جهت رفع امورات اقتصادی عامه داشت، ما هم به اقتضای زمان از دو کارخانه دهدشت بازدید و مشکلات پیش روی آن ها را بررسی کردیم و انتظارات آن ها را نیز شنیدیم.
,
 
,
وی با گلایه نسبت به برخی از ادارات شهرستان گفت: برخی از نهاد ها و ادارات قصدشان این است که حق را بگیرند اما با بی تدبیری چوب لای چرغ تولید می گذارند که این برای اشتغال شهرستان امر مثبتی نیست.
,
 
,
کرمی گفت: در شهرستان کهگیلویه قریب به ۲۰ هزار پرونده وارد دستگاه قضایی کهگیلویه شده که رقمی بیش از آن مختومه اعلام شده است.
,
 
,
علی رضا اتابک فرماندار کهگیلویه در این نشست گفت: بعد از انتخابات دچار ویروس کرونا شدیم و همه در راه مقابله با آن مجاهدت های فراوانی انجام دادند و حق است که از همه افراد و تشکل ها و نهاد ها و اصحاب رسانه برای قرار گرفتن شهرستان کهگیلویه دروضعیت کنونی تقدیر و تشکر کنیم و نباید از این ویروس غافل شویم.
,

اتابک گفت: دولت با اولویت بندی طرح هایی که تا سال ۹۹ امکان بهره برداری از آن ها وجود دارد را در دستور کار و در اولویت قرار دهد که پروژه جاده دهدشت پاتاوه یکی از آن هاست که امیدواریم هر چه زودتر شاهد افتتاح فاز اول آن باشیم.

,
وی افزود: پروژه دیگر پروژه پل بریم شهرستان است که بخشی از نگرانی های ما در مورد ارتباط با استان خوزستان از این طریق برطرف می شود. 
,
 
,
فرماندار کهگیلویه  با اشاره به مشکلات موجود در ورودی های شهر دهدشت گفت: همه این ورودی ها ایرادات و نقایصی دارند که نیاز به برطرف کردند دارند و همه آن ها از اولویت های شهرستان در سال ۹۹ هستند.
,
 
,
علی رضا اتابک گفت: یکی از پروژه های مهم انتقال آب به چهار شهر است و این از اولویت های شهرستان است و نشست های لازم انجام و پیمانکار آن نیز تغییر پیدا کرده است.
,
 
,
وی اضافه کرد: آبیاری به دشت های سوق و چنگلوا یکی دیگر از طرح هایی آبیاری است که این پروژه نیز به دلیل مسائل مالی فعلا روند کندی دارد که امیدواریم با پیگیری‌های همه ما از جمله نماینده محترم مرتفع شود.
,
 
,
اتابک گفت: یکی از مشکلات مهم شهرستان توسعه شهری است که توازن مناسبی در شهر ها صورت نمی گیرد و شهرداری‌های ما نمی توانند درآمد مکفی را برای حل امورات خود جذب کنند، شهرداری های ما محتاج دولت اند و اگر کمکی از سوی دولت ها به آن ها صورت نگیرد بسیای از امورات و مشکلات  آن‌ها بر طرف نمی‌شود.
,
 
,
وی افزود: در حوزه اشتغال طرح هایی که دولت این چند ساله در شهرستان اجرا کرده نسبتا خوب بود و با این رقابت ایجاد شده مشاغل بومی محلی از جمله دامداری,مرغداری و کشاورزی و موارد مشابه روند رو به رشدی داشته که لازم است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه