اخبار داغ

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس:

مصیبت‌های اقتصادی و بیکاری گریبان‌گیر لرستان/تخصیص آب حق مسلم مردم است

مصیبت‌های اقتصادی و بیکاری گریبان‌گیر لرستان/تخصیص آب حق مسلم مردم است
مرتضی محمودوند با اشاره به مصیبت‌های اقتصادی، بیکاری افسارگسیخته و تورم در لرستان گفت: اینکه حقابه از مردم مظلوم لرستان سلب شود موضوع امکان‌ ناپذیری است چرا که حقابه حق مردم لرستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، مرتضی محمودوند ظهر امروز در جلسه کارگروه آب و انرژی استان اظهار داشت: در دولت‌های گذشته هیچ کار خاصی برای مردم لرستان صورت نگرفته و به مردم لرستان ظلم شده است.

وی افزود: قطعاً ظرفیتی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بحث نیرو، انرژی، آب، گاز و برق دارند می توانند از آن برای استان‌های خود استفاده بهینه را ببرند و مدیران ارشد استانی هم با یک همبستگی، اتحاد و همگرایی می‌توانند تلاش‌های گسترده‌ای را برای حق مردم و خدمتگزاری صادقانه به وجود بیاورند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پتانسیلی که مجلس و پارلمان دارد در قانونگذاری و نظارت بدون شک یک امکان و پتانسیل بزرگی است که ملت ایران در اختیار نمایندگان گذاشته است و به طبع نمایندگان هم باید با تمام وجود از این ظرفیت به نفع مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به حوزه مدیریت‌های کلان استانی، مدیریت‌های ملی و فراملی تصریح کرد: بدون شک در طول انقلاب اسلامی این مدیریت‌های کلان استانی، ملی و فراملی تاثیرگذار بوده است.

محمودوند به حقابه استان لرستان اشاره کرد و گفت: آب هدیه‌ای است که خداوند به مردم لرستان داده و بر اساس آمار بودجه و شرایط عمرانی استان، در مسائل زیرساخت و زیربنایی کار خاص و ویژه‌ای صورت نگرفته است و آنچه را که ما از مدیران کشوری گله‌مندیم این است که چرا حقابه‌ای که حق مردم لرستان است را از ما می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه آب برای امور کشاورزی استان‌های همجوار کمک خواهیم کرد، اما اینکه این حقابه از مردم مظلوم لرستان سلب شود موضوع امکان‌ ناپذیر است و حقابه حق مردم لرستان است و نباید دیگران بیشترین بهره را از آن ببرند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استان لرستان از زیر بار سنگین مصیبت‌های اقتصادی، بیکاری افسارگسیخته، آمار و تورم و یک واژه توهین‌آمیز به اسم مقام اول فلاکت برای لرستان رقم خورده است و لرستان با این همه منابع معدنی، زمینی و زیر زمینی که رکن اصلی آن آب است نباید محروم باشد.

وی افزود: جوانان این دیار دسته دسته و گروه گروه به شهرهای دیگر مهاجرت می‌کنند، واقعا به مردم لرستان ظلم و اجحاف شده است و حتماً باید جلوی این ظلم گرفته شود و باید در این ۴۱ سال انقلاب اسلامی که به مردم مظلوم لرستان ظلم شده جبران مافات شود که به امید خداوند از تریبون مجلس شورای اسلامی حتماً برای مظلومیت این مردم استفاده و با تمام وجود برای همه مردم دفاع خواهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه