اخبار داغ

پاسخ سفارت ایران به اظهارات سفیر آمریکا در لبنان

پاسخ سفارت ایران به اظهارات سفیر آمریکا در لبنان
سفارت ایران در لبنان به اظهارات اخیر سفیر آمریکا در این کشور پاسخ داد و اعلام کرد، وی حق ندارد با اراجیفی که می‌بافد به کشور دیگری ضربه بزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «دوروتی شیا» سفیر آمریکا در لبنان که اخیر بر اساس حکم یک قاضی از مصاحبه با رسانه‌های این کشور منع شده است، دیروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با شبکه سعودی «الحدث» مدعی شد: محدودسازی رسانه‌ها در ایران رخ می‌دهد نه در کشوری مانند لبنان.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس گزارش «النشره»، سفارت ایران در لبنان در واکنش به این اظهارات اعلام کرد: هر چه وی (دوروتی شیا) بیشتر اراجیف ببافد به خود و کشورش بیشتر توهین می‌کند. او حق ندارد از خلال اراجیفی که می‌بافد به کشور دیگری ضربه بزند.
,
 
,
 «دورتی شیا» سفیر آمریکا در لبنان که اظهارات اخیر وی علیه حزب‌الله لبنان و سید حسن نصرالله جنجال تازه‌ای را رقم زده است؛ حکم قضایی علیه خود را «دیوانگی» خواند.
,
 
,
او در ادامه مصاحبه با  الحدث به مصاحبه قبلی خود با این شبکه اشاره کرد و گفت: «گمان نمی‌کردم مصاحبه‌ام با شما به این حجم از دیوانگی منجر شود.» 
,
 
,
شیا جمعه گذشته در اظهارات تلویزیونی ادعا کرد که حزب الله مانع حل بحران اقتصادی لبنان است و «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله، ثبات لبنان را تهدید می‌کند.
,
 
,
منبع: فارس
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه