اخبار داغ

پس از انتشار خبر حمله سگ های ولگرد به یک کودک؛

نماینده مردم زاهدان در مجلس به شهرداری این شهر تذکر داد/ تامین امنیت جانی مردم در مقابل سگ های ولگرد اولویت باشد

نماینده مردم زاهدان در مجلس به شهرداری این شهر تذکر داد/ تامین امنیت جانی مردم در مقابل سگ های ولگرد اولویت باشد
فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در تماس با رئیس شورای شهر زاهدان گفت: مسئولین شهری هرچه زودتر اقدام جدی در جهت تأمین سلامت و امنیت جانی و شهروندان انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در پی انتشار خبر حمله سگ های ولگرد کودک زاهدانی و جراحت او در این پایگاه خیری، در طی تماس تلفنی با رئیس شورای شهر زاهدان ضمن ابراز تاسف عمیق خود، خواستار اقدام جدی در جهت تامین سلامت و امنیت جانی و شهروندان شد.

مالکی در این گفتگو ضمن اظهار نگرانی از به خطر افتادن سلامت و امنیت جانی و شهروندان زاهدانی در مواجهه با این حیوانات از حادثه دلخراش که روز گذشته در همین رابطه برای یک کودک رخداد ابراز تاسف کرد.

نماینده مردم زاهدان با اشاره به اینکه این پدیده آسایش مردم را برهم می‌زند، گفت: وجود حیواناتی مانند سگ های ولگرد در محلات زاهدان به ویژه محلات حاشیه شهرها و مناطق آسیب پذیری بیشتری در مواجهه با این نظر دارد شرایط را برای مردم و به ویژه کودکان سخت و خطرناک می کند که لازم است مسئولین دست‌اندرکار هرچه زودتر اقدامی جدی در این خصوص انجام دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه