اخبار داغ

فرماندار زنجان:

گشت‌های نظارتی در بازار زنجان افزایش می‌یابد

گشت‌های نظارتی در بازار زنجان افزایش می‌یابد
عسگری فرماندار زنجان با اشاره به اینکه برای کنترل بازار گشت‌های نظارتی افزایش می‌یابد گفت: با اخلالگران بازار به صورت جدی برخورد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از ورود جدی سازمان صمت استان زنجان در نظارت بر بازار زنجان به منظور جلوگیری از افزایش قیمت برخی از اقلام به صورت خودسرانه اظهار کرد: سازمان صمت استان زنجان به صورت جدی بازار زنجان را رصد کرده و کنترل‌های لازم را انجام خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: مصوباتی که مشمول نرخ گذاری شده باید در بازار رعایت شود و سازمان صمت استان نیز نظارت‌های لازم را این باره داشت و قطعا با کسانی که بخواهند در بازار اخلال ایجاد کنند برخورد خواهد شد.

,

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه همچنین برای جلوگیری از افزایش قیمت مرغ تنظیم بازار استان مرغ‌های یخ زده در زنجان توزیع می‌کند عنوان کرد: مشکلی از بایت میزان اقلام اساسی که مشمول قیمت گذاری هستند در بازار وجود ندارد.

,

وی با تاکید براینکه اقلام اساسی به اندازه کافی در انبارها ذخیره شده است عنوان کرد: اقلام اساسی مردم در فروشگاه‌های توزیع می‌شود و مشکلی در این راستا در استان زنجان نداریم.

,

عسگری با اشاره به اینکه برخی از فروشندگان و برخی از صنوف از فضایی که ایجاد می‌شود سوء استفاده می‌کنند عنوان کرد: برخی‌ها افزایش نرخ ارز را بهانه خود قرار می‌دهند که بر افزایش کنترل‌ها تاکید شده است.

,

وی با بیان اینکه در خصوص مشکل نهاده مرغداریها نیز استاندار تامین نهاده مورد نیاز آنها با نرخ مصوب را صادر کردند بیان کرد: نظر استاندار براین بود که مجموعه اتحادیه مرغداران و فروشندگان و همچنین کشتارگاه‌ها به دلیل وضعیت فعلی نرخ مصوب را رعایت کنند.

,

فرماندار زنجان با تاکید براینکه در این بخش تصمیمات خوبی گرفته شد گفت: برای این قیمت‌ها متعادل شود مرغ یارانه با قیمت تنظیم بازار توزیع می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه تعداد گشت‌ها افزایش خواهد یافت عنوان کرد: بازرسان افتخاری به منظور نظارت بر وضعیت بازار فعال خواهند شد و از ظرفیت مردمی نیز در کنترل بازار استفاده خواهیم کرد و برای کنترل بازار همه باید پای کار باشند تا عده‌ای که به فکر سوء استفاده از وضعیت موجود هستند ناکام بمانند.

,

عسگری با تاکید براینکه با کسانیکه بخواهند شرایط را طوری فراهم کنند که بازار ملتهب شود برخورد جدی خواهد شد عنوان کرد: متولیانی که وظیفه نظارت بر بازار دارند عزم جدی در کنترل بازار گرفتند که شاهد فعالیت آنها در سطح بازار خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه