اخبار داغ

سعادتی در گفتگو با دانا:

مذاکره با آمریکا دردی از ملت ایران دوا نمی‌کند/ برخی به دنبال زنده کردن توافق مرده برجام هستند

مذاکره با آمریکا دردی از ملت ایران دوا نمی‌کند/ برخی به دنبال زنده کردن توافق مرده برجام هستند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکره هیچ دستاوردی برای ملت ایران نداشت گفت: باید برای اصلاح وضع موجود که ناشی از سوء مدیریت است به ظرفیت داخل تکیه کرد چون مذاکره دردی از ملت دوا نخواهد کرد.
[

مهدی سعادتی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه متاسفانه به نظر می رسد برخی در داخل کشور همسو با اهداف دشمن کار می کنند گفت: شاید برخی از سر ناآگاهی اقدامی انجام داده یا موضعی را اتخاذ کنند اما برخی آگاهانه این مسیر را طی می کنند ، مسیری که دهها بار آزمایش شده و بی نتیجه بودن آن برای مردم روشن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه در حوزه مذاکرات جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب هرگز آغاز کننده درگیری ها نبوده است افزود: با وجود تمام ظلم هایی که در سالهای قبل از پیروزی انقلاب علیه ملت ایران شد، ظلمی که در 8 سال دفاع مقدس روا شد و اهداف شومی که با سرکردگی آمریکا و اسرائیل علیه ایران صورت گرفت همگی نشان دهنده کینه و دشمنی غرب علیه ملت ایران است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به قطعنامه اخیر شورای حکام علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: صدور این قطعنامه علی رقم همه تعهداتی بود که در قالب برجام نسبت به ایران پذیرفته بودند.

,

سعادتی با اشاره به اینکه آمریکا خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است عنوان کرد: آمریکا در خروج از معاهدات بین المللی همیشه پیش قدم بوده همانطور که در برجام هم خراب کننده بازی بود و بر تعهدی که خود پذیرفته بود پایبند نماند.

,

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به اینکه برخی در داخل همچنان به دنبال اهداف شکست خورده مذاکره با غرب و اروپا هستند تصریح کرد: کسانی که 7 سال از سیاست های ناکارامد دولت حمایت کردند و دیدند که رویای مذاکره هم برایشان تعبیر نشد امروز دست به قلم شده و برای رهبری نامه نگاری می کنند. 

,

آمریکا و غرب از ما حکومتی مثل اندونزی و مالزی می خواهند/ملت دست از جبهه مقاومت نخواهد کشید

, آمریکا و غرب از ما حکومتی مثل اندونزی و مالزی می خواهند/ملت دست از جبهه مقاومت نخواهد کشید, آمریکا و غرب از ما حکومتی مثل اندونزی و مالزی می خواهند/ملت دست از جبهه مقاومت نخواهد کشید,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کسانی که قصد بستن با کدخدا را داشتند امروز دوباره دم از مذاکره می زنند عنوان کرد: نتیجه نافرجام برجام را همه دیدند مگر برجام چه دستاوردی برای ملت داشت جز گره های کور اقتصادی و تحریمی که باز حرف از مذاکره زده می شود.

,

سعادتی با اشاره به اینکه با طرح مسئله مذاکره به دنبال زنده کردن مرده برجام هستند گفت: باید برای اصلاح وضع موجود که ناشی از سوء مدیریت است به ظرفیت داخل تکیه کرد ، مذاکره دردی از ملت دوا نخواهد کرد.

,

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: مذاکره با غرب و آمریکا هیچ دستاوردی در حوزه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی برای ملت ایران ندارد بلکه چشم انداز این مذاکرات تضعیف بنیه دفاعی و سست کردن انگیزه حمایت از جبهه مقاومت بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه