اخبار داغ

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان:

اصلاح طلبان با غبار آلود کردن فضای کشور، می‌خواهند در ۱۴۰۰ میوه انتخابات را بچینند

اصلاح طلبان با غبار آلود کردن فضای کشور، می‌خواهند در ۱۴۰۰ میوه انتخابات را بچینند
احمد علی مقدم با تأکید بر اینکه نامه موسوی خوئینی ها آغاز فتنه جدیدی است که می خواهند میوه این فتنه را در انتخابات سال ۱۴۰۰ بچینند، گفت: ازخاطره و سوابقی که از موسوی خوئینی ها داریم این است که او هرچند وقت یک بار انگشت اتهام به سمت یکی از شخصیت های نظام از جمله علامه مصباح، مرحوم هاشمی، شهید بهشتی و آیت الله امام خامنه ای نشانه می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علی مقدم در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به مبارزه کشور با دشمنان داخلی و خارجی اعم از اسرائیل غاصب، انگلیس و آمریکا گفت: امروز در حالی که استکبار جهانی در تدارک آشوب در کشور است، نامه سرگشاده آقای موسوی خوئینی ها منتشر می شود و معتقدم موسوی خوئینی ها با این حرکت در این مقطع حساس کشور، چراغ سبز به دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی نشان داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه به سادگی نمی توان از نگارش این نامه در این مقطع حساس گذشت، تصریح کرد: چرا که اگر موسوی خوئینی ها نیت خیر داشت؛ باید این نامه را به رئیس جمهور می نوشت؛ زیرا وضعیت اسفبار اقتصادی، معیشت مردم و بیکاری نتیچه بی مدیریتی و بی تدبیری روحانی و تیم همراه او است.

,

نامه موسوی خوئینی ها آغاز فتنه جدید است/ اصلاح طلبان با غبار آلود کردن فضای کشور، می خواهند در ۱۴۰۰ میوه انتخابات را بچینند

, نامه موسوی خوئینی ها آغاز فتنه جدید است/ اصلاح طلبان با غبار آلود کردن فضای کشور، می خواهند در ۱۴۰۰ میوه انتخابات را بچینند, نامه موسوی خوئینی ها آغاز فتنه جدید است/ اصلاح طلبان با غبار آلود کردن فضای کشور، می خواهند در ۱۴۰۰ میوه انتخابات را بچینند,

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان بیان کرد: موسوی خوئینی ها که خود در مناصب مختلف نظام مسئولیت داشته است، نمی تواند بگوید که از مفاد قانون اساسی نسبت به  وظایف و اختیارات رئیس جمهور بی اطلاع است؛ بنابراین او با آگاهی کامل و با هدفی خاص این نامه را نوشته است.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: با توجه به سوابق و مواضع موسوی خوئینی ها در دوران مختلف از جمله در فتنه ۷۸ و روزنامه سلام او، در فتنه ۸۸ و ضدیت موسوی خوئینی ها با شهید بهشتی و حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و از جمله مخالفت با اصل مترقی ولایت فقیه؛ قطع به یقین نگارش این نامه همزمان در سالگرد شهدای هفتم تیر و انفجار دفترجزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید مظلوم بهشتی و یاران ایشان بی هدف نبوده و نیست.

,

وی با تأکید بر اینکه این اقدام آغاز  فتنه جدیدی است که می خواهند میوه این فتنه را در انتخابات سال ۱۴۰۰ بچینند، عنوان کرد: ازخاطره و سوابقی که از موسوی خوئینی ها داریم این است که او هرچند وقت یک بار انگشت اتهام به سمت یکی از شخصیت های نظام از جمله علامه مصباح، مرحوم هاشمی، شهید بهشتی و آیت الله امام خامنه ای نشانه می گیرد.

,

خوئینی ها با فراموش کردن نقش خود در دولت با کمال وقاحت مشکلات را به گردن رهبری و نظام می اندازد

, خوئینی ها با فراموش کردن نقش خود در دولت با کمال وقاحت مشکلات را به گردن رهبری و نظام می اندازد, خوئینی ها با فراموش کردن نقش خود در دولت با کمال وقاحت مشکلات را به گردن رهبری و نظام می اندازد,

مقدم افزود: موسوی خوئینی ها حال با فراموش کردن نقش اساسی خود به عنوان حامی و هدایت گر دولت اصلاحات و تدبیر و امید، تمام مشکلات کشور را با وقاحت تمام به گردن رهبری و نظام می اندازد در حالی که وی از اختیارات رئیس جمهور در قانون اساسی کاملا مطلع است و باید گفت  تمامی این مشکلات کشور به گردن او، طرفداران و هم حزبی های او است و در این راستا باید از ملت شریف ایران عذرخواهی کند.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان ابراز کرد: موسوی خوئینی ها و هم حزبی ها او و بالاخص مجمع روحانیون در فتنه سال ۸۸ حدود هشت ماه کشور را به صحنه نبرد خیابانی تبدیل کردند و در این زمینه  نقش آفرین بودند و در اینجا جای سوال است که چرا روحانیون عضو مجمع به جای محکوم کردن این اغتشاشات و به آشوب کشیدن کشور، از اعتشاشگران حمایت کردند.

,

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان ادامه داد: این سوال مطرح می شود که لیدر مجمع روحانیون که با اصل مترقی ولایت فقیه مخالف است و از ابتدا با حضرت امام خامنه ای مخالفت داشته و دارد، چگونه مجوز فعالیت دارد در حالی که طبق قانون و ضوابط باید مجوز این مجمع لغو شود.

,

موسوی خوئینی ها تعادل فکری شفاف ندارد/ او باید به جای نگارش نامه به رهبری به رئیس جمهور نامه می نوشت

, موسوی خوئینی ها تعادل فکری شفاف ندارد/ او باید به جای نگارش نامه به رهبری به رئیس جمهور نامه می نوشت , موسوی خوئینی ها تعادل فکری شفاف ندارد/ او باید به جای نگارش نامه به رهبری به رئیس جمهور نامه می نوشت ,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: آقای موسوی خوئینی ها تعادل فکری و مواضع شفاف و روشنی نداشته  و ندارند؛ چرا که او روزی دست اندرکار تسخیرلانه جاسوسی بوده است و امروز عملکرد و مواضع او چیزی جز حمایت از آمریکا جنایتکار و ضدبشری نیست؛ زیرا اعتقاد دارد که همه مشکلات کشور به دلیل تن ندادن به مصالحه با آمریکا است.

,

وی گفت: ما از مواضع موسوی خوئینی ها در دولت اصلاحات، در زمان مجلس ششم و دولت روحانی مشاهده می کنیم که همه این موارد با سلیقه، ائتلاف و اتحاد جناح سیاسی موسوی خوئینی ها بوده است.

,

مقدم با بیان اینکه موسوی خوئینی ها به جای نگارش نامه به مقام معظم رهبری باید این نامه را به رئیس جمهور می نوشت، تصریح کرد: چرا که او یکی ازحامیان سرسخت روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بوده است و این در حالی است که شعارها و وعده های رئیس جمهور عملی نشده و کارنامه خوبی از خود به جای نگداشته و در این مدت هفت سال  به فکر همان ملتی که موسوی خوئینی ها در نامه اشاره می کند، نبوده است.

,

خوئینی ها با فرافکنی می خواهد مظلوم نمایی کند

, خوئینی ها با فرافکنی می خواهد مظلوم نمایی کند, خوئینی ها با فرافکنی می خواهد مظلوم نمایی کند,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان ادامه داد: موسوی خوئینی ها هیج انتقادی به عملکرد دولت نکرده است و حالا که ماه های پایان عمر دولت روحانی است با فرافکنی می خواهند مظلوم نمایی کند و تمامی مشکلات کشور را به گردن دیگری بیاندازد در حالی که انتظار بود این نامه را خطاب  به رئیس جمهور نوشته می شد و او را زیر سوال می برد.

,

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان بیان کرد: موسوی خوئینی ها اگر ذره ای انصاف داشته باشد و بی غرضانه بخواهد در خصوص مدیریت و عملکرد  روحانی نظر بدهد، می بیند که رئیس جمهور تمام تخم مرغ های خود را داخل سبد برجام گذاشت و به عاقبت بی سرانجامی کشیده شد و مملکت را از نظراقتصادی و معیشتی مردم به این روز رسانده است.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خطاب به موسوی خوئینی ها گفت: شما قدری وجدان خود را قاضی کنید و ببینید زمان تحویل دولت به روحانی دلار چه قیمتی داشت و الان چه قیمتی؟ تورم چه رقمی بود و الان چه رقمی؟ باید به آقای موسوی خوئینی ها بگوییم که در این مدت هفت سال دولت روحانی کجا بودید که سکوت کردید و دم نزدید؟

,

مردم نسبت به طیف اصلاح طلب بی اعتماد هستند

, مردم نسبت به طیف اصلاح طلب بی اعتماد هستند, مردم نسبت به طیف اصلاح طلب بی اعتماد هستند,

وی افزود: آقای موسوی خوئینی ها امروز که عمردولت روحانی با این عملکرد نامناسب رو به انقضا است، به صدا درآمده اید و این گونه از سوی مردم حرف می زنید؟ شما حرف یاران و هم حزبی ها خود را بیان می کنید نه حرف و سخن مردم را؛ شما نگران اوضاع و عاقبت اصلاح طلبان هستید؛ نه نگران مردمی که در تمامی سختی ها و وضعیت اقتصادی پای انقلاب ایستاده اند و از ارزشهای دینی خود و نظام کوتاه نمی آیند.

,

مقدم ادامه داد: موسوی خوئینی ها دم از بی اعتمادی مردم زده است که باید بگویم بله مردم از این دولتی که مورد حمایت شما و همفکران شما است که فقط شعار به مردم تحویل می دهند و کشور را از نظر اقتصادی و معیشت به این روز انداخته است؛ بی اعتماد شده اند؛ مردم نسبت به شما و هم حزبی های شما که مسبب این وضعیت هستند، بی اعتمادند.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان بابیان اینکه مردم به موسوی خوئینی ها و طیف اصلاح طلب هیچ اعتمادی ندارند و هیچ حرف و توجیهی را نمی پذیرند، عنوان کرد: آقای خوئینی ها شما و طرفدارانتان در جریان فتنه که در روز عاشورا، آشوبگران در خیابان ها علیه امام حسین علیه السلام شعار می دادند کجا بودید؟ چه موضعی را در این زمینه اتخاذ کردید جز حمایت از فتنه و فتنه گران؛ شما به عنوان یک روحانی، حداقل تعصب دینی را به خرج ندادید.

,

خوئینی ها از برخورد قوه قضائیه در مبارزه با فساد به وحشت افتاده است

, خوئینی ها از برخورد قوه قضائیه در مبارزه با فساد به وحشت افتاده است , خوئینی ها از برخورد قوه قضائیه در مبارزه با فساد به وحشت افتاده است,

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان ابراز کرد: آقای موسوی خوئینی ها شما از کدام مردم حرف می زنید؟ چرا در فتنه از مردم بی دفاع که مغازه ها، ماشین ها و دارائی هایشان به دست آشوب گران به تاراج رفت، سکوت کردید که این سکوت تعبیری جز حمایت از آشوبگران نیست.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: آقای موسوی خوئینی ها به نظر می رسد که شما از برخورد و عملکرد خوب قوه قضائیه در مبارزه با فساد به وحشت افتاده اید و نگران این هستید که شاید هواداران، حامیان و همفکران شما گرفتار دستگاه قضا شوند؛ بنابراین توصیه من به شما این است که بیش از این خلاف موج حرکت مردم انقلابی حرکت نکنید و به مردم بپیوندند و به دامن نظام برگردید.

,

وی با تأکید بر اینکه اگر بخواهم کارنامه آقای خوئینی ها و همفکران او را بازگو کنم چیزی جز رسوایی و شرمندگی برای آنان باقی نمی ماند، گفت: بخشی از عملکرد و دیدگاه های او در کتاب سراب سیاست آمده است.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: مطرح کردن مشکلات با این لحن ازطرف آقای موسوی خوئینی ها  کمکی به حل مسائل نمی کند؛ بلکه فقط فرصتی را به فرصت طلبان و معاندین نظام داده و خوراکی برای رسانه های بیگانه فراهم کرده است که از آب گل آلود ماهی بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه