اخبار داغ

پیروزی ارزشمند سپاهان در خانه؛

استارت دوباره طلایی‌پوشان با برد شیرین/ گفتار آموزشی آقا معلم بعد از باخت در نشست خبری

استارت دوباره طلایی‌پوشان با برد شیرین/ گفتار آموزشی آقا معلم بعد از باخت در نشست خبری
در ایستگاه بیست و دوم لیگ برتر طلایی پوشان در نقش جهان میزبان گل گهر بودند که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ در ایستگاه بیست و دوم لیگ برتر طلایی پوشان در نقش جهان میزبان گل گهر بودند که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان پایان یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سپاهان در حالی پا به این میدان نهاد که با توجه به برد تیم های شهرخودرو و فولاد، برای نگه داشتن جایگاه دوم خود در جدول به این سه امتیاز نیاز داشت و با دو گلی که در نیمه اول بازی به ثمر رساند توانست به این مهم دست یابد، طلایی پوشان با این برد 40 امتیازی شدند و همچنان فشردگی برای کسب سهمیه زیاد است

,

اما گل گهر با این باخت در رده چهاردهم جدول قرار گرفت و به دو تیم انتهای جدول نزدیک تر شد و خطر سقوط را بیش تر از بیش احساس می کند؛ یکی از نکات جالب در این بازی این بود که مجید جلالی بعد از باخت داور جوان این بازی را بر خلاف برخی از مربیان دیگر مقصر باخت ندانست که یک نشست آموزشی از سوی آقا معلم به حساب می آید.

,

*جزئیات بازی: 

, *جزئیات بازی: , *جزئیات بازی: ,

قبل از آغاز دیدار بازیکنان 2 تیم به احترام جانباختگان بیماری کرونا یک دقیقه سکوت کردند.

,

داور: امیر عرب‌براقی

, داور:,

کمک‌داوران: رحیم حاجیلو و محسن بابایی

, کمک‌داوران:,

کارت زرد: محمدرضا مهدی‌زاده دقیقه 43 از سپاهان - احمدرضازنده روح و مجیدجلالی (سرمربی) از گل‌گهر

, کارت زرد:,

کارت قرمز: -

, کارت قرمز:,

گل: محمدرضا حسینی دقیقه 9 و محمد کریمی دقیقه 31 برای سپاهان

, گل:,

ترکیب سپاهان اصفهان:

, ترکیب سپاهان اصفهان:,

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی(شایان مصلح)، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی (استنلی)، محمدرضا حسینی (رضا میرزایی)، محمد محبی و سجاد شهباززاده

,

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

, سرمربی:,

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

, ترکیب گل‌گهر سیرجان:,

مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، مهران گلزاری، یوسف وکیا، امین پورعلی، احمدرضا زنده‌روح، مهرداد عبدی، مهرداد بایرامی، سجاد آشوری و گادوین منشا

,

سرمربی: مجید جلالی

, سرمربی:,

اتفاقات مهم بازی:

, اتفاقات مهم بازی:,

- دقیقه 4

,

ضربه پرقدرت محمد محبی از پشت محوطه جریمه گل‌گهر به صورت خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت.

,

- دقیقه 9

,

ارسال بلند روی دروازه گل‌گهر را محمد طیبی با ضربه سر قطع کرد و در ادامه در دهانه دروازه محمدرضا حسینی با ضربه سر نخستین گل سپاهان در این دیدار را به ثمر رساند.

,

- دقیقه 21

,

سروش رفیعی پشت محوطه جریمه گل‌گهر صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن بعد از برخورد به سر مدافع گل‌گهر با اختلاف کمی از کنار دروازه به کرنر رفت.

,

- دقیقه 31

,

خطا روی محمد محبی در محوطه جریمه گل‌گهر سپاهان را صاحب ضربه پنالتی کرد که محمد کریمی با یک ضربه دقیق این پنالتی را به گل دوم سپاهان تبدیل کرد.

,

- دقیقه 44

,

مهرداد بایرامی فرار خطرناکی به محوطه جریمه سپاهان داشت که پاس به بیرون این بازیکن را مدافعان سپاهان به خوبی از مقابل دروازه دور کردند.

,

- دقیقه 53

,

محمد محبی با حرکت فردی و تاکتیکی خود وارد محوطه جریمه گل‌گهر و تک به تک با دروازه‌بان شد اما ضربه محبی را گلر گل‌گهر به خوبی دفع کرد.

,

- دقیقه 62

,

ارسال خوب رفیعی را حسینی با ضربه سر برای کریمی آماده کرد که ضربه پرقدرت کریمی را بازیکن گل‌گهر با سر از روی خط دروازه بیرون کشید و مانع از گلزنی سپاهان شد.

,

- دقیقه ‌76

,

بازیکنان گل‌گهر که برای رسیدن به گل جلو کشیده بودند چندین بار از کناره‌‌های محوطه جریمه سپاهان روی دروازه ارسال کردند اما مدافعان سپاهان به خوبی توپ‌ها را دور کردند.

,

- دقیقه 89

,

حرکت فردی و پا به توپ شایان مصلح سپاهان را صاحب موقعیت کرد اما مصلح در آخرین گام لیز خورد و نتوانست ضربه دقیقی را به سمت دروازه گل‌گهر بزند.

,

*جلالی: موقعیت‌های بهتری از سپاهان داشتیم

, *جلالی: موقعیت‌های بهتری از سپاهان داشتیم, *جلالی: موقعیت‌های بهتری از سپاهان داشتیم,

مجید جلالی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: گل زودهنگامی که خوردیم متاسفانه خیلی از طرح‌هایی که کار کرده بودیم را تحت تأثیر قرار داد و برنامه‌هایمان خراب شد. طی دیروز و امروز بالای 20 گل به ثمر رسیده و شاید بالای 70درصد آن‌ها یا در15 دقیقه اول بوده یا در 15 دقیقه آخر، من هم این موضوع را به بازیکنانم گفته بودم و تاکید کردم باید 15 دقیقه اول را به سلامت رد کنید. روی یک ضربه ایستگاهی چقدر ساده گل خوردیم و بعد از آن هم از روی پنالتی گل خوردیم.

,

سرمربی گل‌گهر ادامه داد: درطول بازی موقعیت‌های ما به مراتب بهتر از حریف بود. موقعیت‌هایی که آشوری، شاکری و بایرامی داشتند. حیف شد که نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم اما به هرحال باید نگاهمان به بازی بعد باشد و خیلی زود از نظر ذهنی و بازی برگردیم. در بهترین وضعیت بودیم که بازی‌ها تعطیل شد. باید سعی کنیم هرچه زودتر به شرایط خوب برگردیم.

,

وی در مورد داوری بازی مقابل سپاهان عنوان کرد: داوری خوب بود. فقط در یک صحنه به او معترض بودم که چرا با بازیکنان آنقدر بد صحبت می‌کرد. در یک صحنه به بازیکن من گفت صدایم را بالا می‌برم و هیچ کاری هم نمی‌توانی انجام بدهی، فکر نمی‌کنم این برخورد خوبی باشد. وگرنه در طول بازی خوب قضاوت کرد. عرب براقی داور جوانی است. یک صحنه را در نیمه اول من پنالتی دیدم. البته مطمئن نیستم. به هرحال داوری او را می‌پذیریم، داوری بد نبود.

,

*قلعه‌نویی: با جلالی فقط گپ زدم/ عرب براقی، فغانی دیگری است

, *قلعه‌نویی: با جلالی فقط گپ زدم/ عرب براقی، فغانی دیگری است, *قلعه‌نویی: با جلالی فقط گپ زدم/ عرب براقی، فغانی دیگری است,

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی دو بر صفر مقابل گل‌گهر سیرجان، اظهار داشت: خدا را شکر بعد از 100 روز بازی نکردن و ماجراهای قبل از آن، بازی خیلی خوبی انجام دادیم و دو گل زدیم. روی دروازه‌مان موقعیت ایجاد نشد. چندین موقعیت هم استفاده نکردیم. به جلالی و تیمش تبریک می‌گویم. این تیم یکی از تیم‌های خوب لیگ ماست.

,

سرمربی سپاهان افزود: خوشحالم که با این سه امتیاز توانستیم در جدول بمانیم و از نظر روحی شرایط خوبی پیدا کنیم. باید بچه‌هایمان را ستایش کنیم. خیلی با برنامه و منطقی کار کردیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. فکر می‌کنم یکی از بازی‌های باکیفیت بود.

,

وی در مورد ورزشگاه خالی، عنوان کرد:  اصلا فوتبال این مدلی لذت ندارد. چهل سال عادت کردیم با تماشاگر و شور و شعف اما الان شرایط اینگونه است. جایشان واقعا خالی است. وقتی بازیکنان به سمت سکوها رفتند، احساس کردم تماشاگران آنجا هستند. این برد را به آنها تبریک می‌گوییم. ما به این برد نیاز داشتیم تا در جدول بمانیم و مسائل گذشته را فراموش کنیم.

,

قلعه‌نویی در خصوص درگیری لفظی با مجید جلالی گفت: اصلا اینطور نیست. او استاد من است و با هم صحبت کردیم.او بزرگ ما است. دیروز نهایت همکاری را با آن‌ها کردیم. بازی رفت به ما زمین دادند چون آن زمین شرایط خوبی نداشت. باید از مهندس پاک نهاد هم تشکر کنیم. خواهش کردم یک جلسه به آن‌ها زمین بدهد. جلالی بزرگ همه ما است. این گپی بود که همه ما مربیان با هم می‌زنیم.

,

سرمربی سپاهان در مورد عملکرد گروه داوری عنوان کرد: آنها نسل جدیدی هستند. عرب براقی را می‌شناسم. از بستگان علی‌رضا فغانی است و فکر می‌کنم یک فغانی دیگر ظهور می‌کند. امیدوارم همین روند را ادامه بدهد. داوران ما زحمت می‌کشند. چه از نظر توجه و چه از نظر دستمزد، مظلوم هستند. عرب براقی هم یکی از آیندگان داوری ما است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه