اخبار داغ

مدیرعامل فرودگاه پیام کرج؛

مطالبه مردم البرز برای پروازهای مسافربری کیش، مشهد و اهواز محقق شد

مطالبه مردم البرز برای پروازهای مسافربری کیش، مشهد و اهواز محقق شد
نادر ثناگو مطلق گفت: 70 درصد از ظرفیت پروازهای فرودگاه پیام پر شده است و جای امیدواری دارد که هم استانی های ما به این حوزه ورود کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل فرودگاه پیام کرج درباره آخرین تغییر و تحولات حوزه پرواز این منطقه، در گفتگو با تیتریک، گفت: اگرچه 20 سال از تاسیس فرودگاه بین المللی پیام می گذرد اما در دو سال گذشته با پیگیری های فراوان، توانسته ایم بخش مسافری را راه اندازی کرده و آرزو و مطالبه ای که چند سال مردم داشتند، محقق شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
نادر ثناگو مطلق افزود: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با وسعت 3 هزار و 600 هکتار در استان البرز راه اندازی شده و دو بال فرودگاهی و منطقه ویژه اقتصادی در این مجموعه وجود دارد، در منطقه ویژه اقتصادی بیش از 200 شرکت خصوصی فعال هستند و در حوزه فرودگاهی بخش کارگو یا بار هوایی را به عنوان تخصصی ترین فرودگاه دنبال می کند.
,
 
,
وی اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی پیام دارای بزرگترین فرودگاه کشور در حوزه آموزشی است و سالانه بیش از 2 هزار دانشجو را در حوزه هوانوردی و خلبانی تربیت می کند، همچنین در بخش مسافری با پیگیری هایی که صورت گرفت توانست یک ترمینال مجهز و استاندارد را احداث کند.
,
 
,
ثناگو مطلق تصریح کرد: پروازهای مسافری به مقصد اهواز، کیش و مشهد راه اندازی شده است و در هفته دو روز پرواز در این بخش داریم، روزهای شنبه و چهارشنبه پروازهای کرج- اهواز و برعکس انجام می شود و پرواز به سمت مشهد از سه شنبه همین هفته اتفاق خواهد افتاد و در هفته دو روز پرواز داریم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در هفته 4پرواز انجام می شود، تصریح کرد: پرواز به کیش اعلام شده و روزهای سه شنبه و جمعه به این منطقه پرواز خواهیم داشت، تلاش ما این است که در پروازها وقفه ای ایجاد نشود اما کشور با توجه به اینکه بیماری کرونا جامعه را فراگرفته، روی صنعت هوانوردی هم تاثیر گذاشته است.
,
 
,
ثناگو مطلق گفت: پیشگیری، ضدعفونی و غربال گری در فرودگاه پیام انجام می شود زیرا حوزه فرودگاهی مبدا ورود و خروج استان به حساب می آید، همچنین استقبال مردم از پروازها و حضورشان در فرودگاه پیام می تواند باعث ادامه پروازها باشد لذا مجموعه فرودگاهی برنامه های حمایتی پیش بینی کرده است و در پروازهای اولیه تلاش کرده ایم تا تخفیف های ویژه ای را برای هم استانی ها قائل شویم.
,
 
,
مدیرعامل فرودگاه پیام کرج در خاتمه خاطرنشان داشت: برای پروازها، اقساط پیش بینی شده و خانواده شهدا و جانبازان را مد نظر قرار داده ایم، پرواز اولیه مشهد با 50 درصد تخفیف انجام می شود، همچنین  70 درصد از ظرفیت پروازهای فرودگاه پیام پر شده است و جای امیدواری دارد که هم استانی های ما به این حوزه ورود کرده اند، از رسانه ها می خواهم در زمینه اطلاع رسانی ما را همراهی کنند تا پروازها تداوم داشته باشد.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه