اخبار داغ

مدیرکل ثبت احوال البرز مطرح کرد؛

صدور کارت ملی البرزی‌ها در گرو تامین بدنه و کارت خام

صدور کارت ملی البرزی‌ها در گرو تامین بدنه و کارت خام
محمد‌علی رفیع‌پور گفت: از ابتدای سال 99 تا اول تیرماه، 39 هزار و 602 درخواست برای دریافت کارت ملی در استان به ثبت رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرکل ثبت احوال استان البرز امروز سه‌شنبه به صدور دو میلیون و 543 هزار و 67 کارت ملی هوشمند از ابتدای اجرای طرح تعویض کارت ملی در البرز، اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای سال 99 تا اول تیرماه، 39 هزار و 602 درخواست برای دریافت کارت ملی در استان به ثبت رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محمد‌علی رفیع‌پور حل مشکل صدور کارت ملی متقاضیان البرزی را در گرو تامین بدنه و کارت خام دانست و افزود: مردم البرز طی سه ماه ابتدای سال از اسامی پسرانه امیرعلی، آریا، آراد، سامیار و علی برای نامگذاری فرزندان خود استفاده کرده اند.
,

وی اظهار داشت: رستا، مرسانا، فاطمه، حلما و آوا جز پر تکرارترین اسامی بوده است که شهروندان استان البرز برای نامگذاری دختران خود استفاده کرده اند.

,
مدیر کل ثبت احوال استان البرز در خاتمه آمار نوزادان متولد شده از ابتدای سال جاری تا کنون را 6 هزار و 305 مورد اعلام و تصریح کرد: از این آمار 3 هزار و 336 نوزاد پسر و 2 هزار و 939 نوازد دختر بوده اند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه