اخبار داغ

استاندار البرز مطرح کرد؛

وضعیت کرونا با شیب تند بیماری در البرز قرمز شد/ لزوم پرهیز از ترددهای غیرضروری در سطح شهر

وضعیت کرونا با شیب تند بیماری در البرز قرمز شد/ لزوم پرهیز از ترددهای غیرضروری در سطح شهر
عزیزالله شهبازی گفت: بر اساس الزامات ستاد ملی کرونا استفاده از ماسک اجباری شده است و باید از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر خودداری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز امروز سه شنبه در بازدید از دانشکده دندانپزشکی البرز، اقدامات دانشگاه علوم پزشکی را در راستای مقابله با کرونا در سطح ملی، قابل تقدیر دانست و در جمع خبرنگاران، گفت: کادر بهداشتی، درمانی و بخش های خصوصی خدمات شایسته ای در راستای مراقبت از شهروندان البرز انجام داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عزیزالله شهبازی ضمن تقدیر از تدابیر دلسوزانه و توام با حساسیت دکتر کریم، رئیس علوم پزشگی البرز، افزود: با توجه به اینکه استان در زمینه کرونا به سمت قرمز شدن پیش می رود، علاوه بر ارتباط تنگانگ با دانشگاه، وضعیت این بیماری دائما در حال رصد است چرا که از امروز البرز در شیب تند کرونا قرار گرفته و این وضعیت می تواند با خساراتی همراه باشد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اعلام وضعیت قرمز کرونا در البرز ناراحت کننده است اما ناگزیر به اعلام آن هستیم، اظهار داشت: بر اساس الزامات ستاد ملی کرونا استفاده از ماسک اجباری شده است و باید از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر خودداری کرد، البته امیدواریم البرز مجددا در راستای مقابله با کرونا بدرخشد.
,
 
,
استاندار البرز در بخش دیگر از سخنان خود به رتبه پانزدهم دانشکده دندانپزشکی البرز در بین 44 دانشکده کشور اشاره و تصریح کرد: این داشکده از سراسر کشور پذیرش دارد و تلاش خود را برای کمک به این مجموعه به کار خواهیم گرفت چرا که البرز در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی به بیماران و تشکیل پرونده های الکترونیک پیشتاز است.
,
 
,
عزیزالله شهبازی در خاتمه با اشاره به اینکه پیگیری های لازم برای تاسیس بیمارستان شپاه در البرز و بیمارستان کمالشهر انجام شده است، خاطر نشان داشت: بیمارستان فردیس تا پایان سال 99 به اتمام می رسد و بیمارستان کمالشهر نیز با پیشرفت چشمگیری به بهره برداری نزدیک می شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه