اخبار داغ

در حالی که بسیاری از مردم هم قرنطینه خانگی هستند؛

افزایش 9 برابری بیماران کرونایی در بیمارستان کلاله/ ظرفیت بیمارستان کلاله تکمیل شد

افزایش 9 برابری بیماران کرونایی در بیمارستان کلاله/ ظرفیت بیمارستان کلاله تکمیل شد
رئیس بیمارستان کلاله از افزایش 9 برابری بیماران کرونایی بستری در بیمارستان کلاله، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، دکتر بابک عرب، رئیس بیمارستان کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه درمانگران برای بستری و درمان بیماران کؤید 19، پای کار هستند؛ اما خسته شده اند؛ گفت: افزایش بیماران بستری کووید 19 در بیمارستان کلاله به حدی است؛ که مدیریت بحران در این بیمارستان تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

وی افزود: با تکمیل ظرفیت بخش در نظر گرفته شده برای بیماران کرونایی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)، بخش دیگری را نیز بصورت ویژه، آماده استفاده بیماران کووید 19 کرده ایم.

,

دکتر عرب با تشکر از همه پرسنل درمانی، خدماتی، اداری و پشتیبانی بیمارستان رسول اکرم (ص)کلاله اعلام کرد: مردم حتما در مراودات خود، ضمن رعایت "فاصله گذاری اجتماعی"، از ماسک به عنوان ابزار مؤثر در "پیشگیری" از ویروس منحوس کرونا استفاده کنند.

,

رئیس بیمارستان کلاله تصریح کرد: در صورت ادامه روند افزایش بستری بیماران کرونایی، پس از چهار ماه خدمت صادقانه، ارائه خدمات شایسته توسط درمانگران اُفت پیدا می کند.

,

وی اعلام کرد: در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم، ستاد مقابله با کرونا در شهرستان باید محدودیت ها را برای حفظ سلامت افراد جامعه افزایش دهد.

,

گفتنی است؛ با افزایش 9 برابری افراد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان حضرت رسول اکرم ص کلاله، ستاد مقابله با کرونا مستقر در فرمانداری کلاله محدودیت هایی را در سطح شهرستان به اجرا درآورده است؛ از جمله ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی ، تعطیلی صنوف رأس  21 و غیره .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه