اخبار داغ

تعویق بازگشایی برای چهارمین بار؛

برادوی همچنان بسته می‌ماند/ خاموشی تا پایان سال

برادوی همچنان بسته می‌ماند/ خاموشی تا پایان سال
چراغ‌های برادوی در نیویورک تا آخر سال ۲۰۲۰ همچنان خاموش می‌مانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، برادوی تا پایان سال ۲۰۲۰ چراغ‌هایش را روشن نخواهد کرد و هنوز مشخص نیست که دوباره چه زمانی اجراهای صحنه‌های نمایش نیویورک از سر گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از ماه مارس که برادوی برای شیوع ویروس کرونا تعطیل شد این چهارمین بار است که بازگشایی سالن‌های نمایش برادوی به تعویق می‌افتد و این بار طولانی‌ترین زمان تعطیلی برای آن در نظر گرفته شده است.

,

اتحادیه برادوی دیروز دوشنبه اعلام کرد مالکان این تئاترها همه بلیت‌هایی را که تا ۳ ژانویه پیش فروش شده بود به خریداران بازخواهند گرداند هر چند این امکان وجود دارد که برخی از نمایش‌ها تکلیف‌شان تا آن زمان روشن نباشد.

,

رییس هیات مدیره اتحادیه برادوی نیز تاکید کرد که حضور هزار تماشاگر در یک نمایش می‌تواند هم برای هر مخاطب و هر بازیگر و اعضای پشت صحنه خطرآفرین باشد و زمانی دوباره برادوی چراغ‌هایش را روشن می‌کند که مطمئن باشد خطری کسی را تهدید نمی‌کند.

,

وی افزود تک تک اعضای این هنر در آرزوی بازگشت به کار و سهیم شدن در داستان‌هایی جدید با مخاطبانشان هستند.

,

برادوی ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) در حالی تعطیل شد که آن زمان ۳۱ نمایش موزیکال و درام در حال اجرا بودند. هشت نمایش جدید نیز در حال پیش نمایش بودند و هشت نمایش نیز قرار بود برای اولین بار در بهار روی صحنه بروند. از آن زمان سه نمایش شامل «یخ زده» دیزنی، «ماموران اعدام» مارتین مک دونا و «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد» ادوارد آلبی اعلام کردند با بازگشایی برادوی قصد اجرا ندارند.

,

برخی از نمایش‌ها هم اجرایشان را تا ۲۰۲۱ به تعویق انداخته بودند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه