اخبار داغ

مدیر امور آبفای مهرشهر کرج مطرح کرد؛

مشکل افت فشار آب در مهرشهر 500 هزار نفری برطرف می‌شود

مشکل افت فشار آب در مهرشهر 500 هزار نفری برطرف می‌شود
داود صادقی گفت: با توجه به اینکه افزایش جمعیت، منطقه مهرشهر را با کمبود آب مواجه کرده است، تا 25 تیر ماه سال جاری با حفر چاه های جدید و توسعه شبکه ها، دغدغه مردم برای افت فشار آب مرتفع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر امور آبفای مهرشهر کرج امروز سه شنبه به مشکلات مردم این منطقه به واسطه افت فشار آب در ماه های اخیر اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: الحاق چند روستا به مهرشهر و ایجاد شهرک های مسکونی در کمتر از 15 سال، جمعیت مهرشهر را چندین برابر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
داود صادقی با اشاره به اینکه در حال حاضر مهرشهر 500 هزار نفر جمعیت دارد، افزود: با توجه به اینکه افزایش جمعیت، منطقه مهرشهر را با کمبود آب مواجه کرده است، تا 25 تیر ماه سال جاری با حفر چاه های جدید و توسعه شبکه ها، دغدغه مردم برای افت فشار آب مرتفع می شود.
,
 
,
وی به رفع مشکل مردم آق تپه، اکبرآباد و اخترآباد مهرشهر کرج در زمینه افت فشار آب تا کمتر از 15 روز دیگر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به رشد جمعیت، و وجود محله های محرومی چون آق تپه، اخترآباد، سهرابیه، قزلحصار، حسین آباد و اکبرآباد، 630 متر حفاری چاه در منطقه مهرشهر عملیاتی شده است. 
,
 
,
صادقی با اشاره به اینکه 80 درصد آب شرب یک میلیون و 300 هزار مشترک البرز از طریق منابع زیرزمینی تامین می شود، تصریح کرد: البرز از سد امیر کبیر و طالقان 20 درصد سهم دارد و بدون شک استفاده بی رویه از منابع آب زیرزمینی، استان را با خطر کم آبی مواجه می کند.
,
 
,
 مدیر امور آبفای مهرشهر کرج وجود 11 هزار حلقه چاه غیر مجاز در ویلاها و اراضی کشاورزی البرز را تهدیدی جدی برای به حداقل رسیدن ظرفیت سفره های آب زیرزمینی دانست و گفت: تزریق آب بارش های استان به منابع زیر زمینی، از بهار 98 با جدیت دنبال شده است اما متاسفانه استفاده بی رویه از آب تفس را به سفره‌های آب نمی دهد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه