اخبار داغ

بخشدار مرکزی پلدختر:

آتش سوزی در منطقه چم گز پلدختر مهار شد/ احتمال شروع مجدد حریق

آتش سوزی در منطقه چم گز پلدختر مهار شد/ احتمال شروع مجدد حریق
بابک امرایی گفت: آتش‌سوزی در منطقه چم گز پلدختر مهار شده ولی با توجه به بلند شدن دود از کنده‌ها احتمال حریق مجدد وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بابک امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به وقوع آتش سوزی در منطقه چم گز پلدختر اظهار داشت: از ساعت ۱۰ صبح روز گذشته شاهد وقوع آتش سوزی در کوه‌های تنوم مقابل روستای چم گز پلدختر بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی با بیان اینکه بلافاصله نیروهای اطفا حریق وارد عمل شدند افزود: گسترش این آتش‌سوزی به دامنه کوه موجب سرایت آن به جنگل‌های تنگ لیلم در پایین‌دست شد.

بخشدار مرکزی پلدختر عنوان کرد: با تلاش نفس گیر ۱۳ ساعته نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست و نیروهای محلی، آتش سوزی مهار شد.

وی با اشاره به اینکه با بلند شدن دود از جنگل‌های تنوم احتمال شعله ور شدن مجدد آن وجود دارد بیان کرد: از این رو در صورت وقوع مجدد آتش سوزی به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه، گرمای هوا و وزش باد، مهار آن نیاز به امکانات اطفا حریق و نیروهای بیشتری دارد.

امرایی گفت: خسارات و علت وقوع این آتش سوزی پس از مهار آتش از طریق کارشناسان امر بررسی می‌شود و در این راستا مردم باید مراقبت کنند و از وقوع آتش سوزی خودداری کنند.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه