اخبار داغ

عضو شورای شهر یزد:

تمام تلاشم را برای حفظ شانیت بانوان دوچرخه سوار در شورای شهر خواهم کرد

تمام تلاشم را برای حفظ شانیت بانوان دوچرخه سوار در شورای شهر خواهم کرد
ابوترابی با بیان اینکه طرح خیابان فرخی هم مانند خیابان قیام شکست خواهد خورد، گفت: تمام تلاشم را برای حفظ شانیت بانوان دوچرخه سوار در شورای شهر خواهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ابوترابی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص وضعیت دوچرخه‌سواری بانوان در یزد، گفت: در نشست شورای شهر یزد درخواست و بیان کردیم که در این زمینه متأسفانه کوتاهی شده و باید در حال حاضر دو مکانی که یکی در پارک بانوان آزادشهر و دیگری پارک بانوان طوبی مهدی‌آباد یزد وجود دارد آماده شود تا دو مکان دیگر با امکانات و تجهیزات کامل برایشان احداث شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

عضو شورای شهر یزد با تأکید بر اینکه ایجاد مکان مناسب ورزش بانوان باید اجرایی شود اظهار داشت: احداث 10 نقطه برای ورزش بانوان نیازمند اعتبار و هزینه است که در شرایط کنونی شاید چنین مسئله‌ای امکان‌پذیر نباشد ولی می‌توان دو منطقه را با امکانات کامل در نظر گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی در خصوص دوچرخه‌سواری بانوان به دنبال جریانات خاصی هستند، افزود: شأن و جایگاه بانوان بسیار بالاتر از این است که آن‌ها در سطح شهر اقدام به دوچرخه‌سواری کنند و امنیتشان درخطر باشد.

,

ابوترابی با بیان اینکه گله‌مندی خود را از بانوان شورای شهر یزد اعلام کردیم که چرا در خصوص دوچرخه‌سواری بانوان کاری انجام ندادید، عنوان کرد: بسیاری از کارهایی که در اولویت نبوده با اختصاص بودجه‌های بسیار اجرایی شده ولی متأسفانه مسئله دوچرخه‌سواری بانوان که از اهمیت بسیاری هم برخوردار است کاری انجام نگرفته است.

,

, ,

عضو شورای شهر یزد با تأکید بر اینکه ما به‌هیچ‌عنوان مخالف ورزش بانوان نیستیم، گفت: در این مورد تلاش مضاعفی داریم که شأن دوچرخه‌سواری بانوان در یزد حفظ شود.

,

وی به مسئله پرداختن بانوان یزدی به ورزش تأکید کرد و اظهار داشت: بانوان برای ورزش کردن نیاز به یک مکان دور از چشم نامحرم و عموم مردم‌دارند. رهبر معظم انقلاب در توصیه‌های خود به جوانان به تهذیب، علم و ورزش تأکید کردند و در این مورد مرد را از زن جدا ندانستند اما در یک مکانی باید به ورزش بپردازند که شانیت و جایگاه بانوان مسلمان حذف شود.

,

ابوترابی به عدم وجود زیرساخت‌های مناسب در سطح شهر برای دوچرخه‌سواری، گفت: زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری حتی برای مردان هم در یزد وجود ندارد چه رسد به بانوان چون خیابان‌های شهر برای این کار آماده نشده است.

,

 

,

خیابان فرخی هم مانند خیابان قیام خواهد شد

, خیابان فرخی هم مانند خیابان قیام خواهد شد, خیابان فرخی هم مانند خیابان قیام خواهد شد,

عضو شورای شهر یزد در خصوص گفته یکی از اعضای شورای شهر که اعلام کرده بودند خیابان فرخی برای دوچرخه‌سواران آماده خواهد شد، افزود: بدون شک این طرح سبب تکرار طرح خیابان قیام خواهد شد و هیچ‌گونه اثر مثبتی نخواهد داشت و چون خیابان کم‌عرضی است با مخالفت مردم مواجه خواهد شد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه