اخبار داغ

کارشناس سیاسی مطرح کرد؛

تناقض‌گویی آمریکا در حمایت از حقوق بشر برای همه جهانیان آشکار است

تناقض‌گویی آمریکا در حمایت از حقوق بشر برای همه جهانیان آشکار است
موسویان گفت: امروز دامنه جنایات و مداخلات امریکایی ها در امورات کشورهای مختلف جهان و ستیزه جویی و جنگ افروزی امریکایی ها به خصوص دفاع از حقوق بشر امریکا برای همه جهانیان روشن و آشکار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید حسینعلی موسویان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به فلسه وجودی از حیات بشر گفت: از بدو تولید بشر در عالم هستی، بشر همواره در اندیشه یاری رساندن به همدیگر بودند و این به عنوان یکی از شاخص ها و پارامترهای حیات در این جهان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: با افزایش جمعیت بشر در جهان شاهد برخی اختلافات و در نتیجه جنگ های شدیم که میلیون ها نفر انسان بی گناه قربانی این ستیزه جویی ها که ناشی از سلطه جویی دول استعماری بوده است شده اند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: رعایت یکسری حقوق برای بشری که از همین جنگ ها و ستیزه جویی ها رنج برده اند تبدیل به یک امر فراگیر جهانی شده است که این را حقوق بشر می نامند.

,

موسویان افزود: امریکا به عنوان یکی از کشورهایی که خود را به عنوان نمادی از مدافع حقوق بشر می نامند همواره خود از بزرگترین ناقضان حقوق بشر در جهان است به طوری که جنایات بی شمار این کشور در ویتنام، کاوزاگی، حملات شیمیایی، انقلاب های مخلی در جهان، کودتاهای مختلف در کشورها و براندازی و جنگ مستقیم و غیر مستقیم در کشورهای جهان به خصوص اسیا و ایران از جمله این همه جنایات است .

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت:امریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است چرا که  قدرت پرده پوشی و پنهانکاری از نوع امریکایی آن تاکنون توانسته، اذهان بسیاری را نسبت به این واقعی ترین خبر در دنیای رسانه، بی باور و مردد سازد که باور ادعایی حقوق بشری آن نیز در اذهان عمومی جهان غیر قابل باور است.

,

وی تاکیدکرد: تروریسیم جهانی و طراحی جنگ های نیابتی و حمایت بی قید وشرط از جنایات بی شمار رژیم صهیونیستی و عربستان در یمن و هزاران پرده و پشت پرده حقوق بشری از نوع امریکایی است که باعث کشته شدن صدها هزار زن و کودک بی دفاع در کشورهای مختلف شده است.

,

موسویان در ادامه به یکی دیگر جنایات امریکایی ها اشاره کرد وگفت: تحریم داروئی برخی کشورها از جمله ایران یکی دیگر از جنایات امریکایی است که علی رغم همه ادعاهای امریکایی ها شاهد مرگ بیماران نیازمند به دارو هستیم که باز هم رد پای جنایتی دیگر از امریکایی ها را به خوبی آشکار می سازد.

,

وی تاکیدکرد: در همین مسئله مرگ یک سیاه پوست در امریکا به خوبی شاهد جوشش نژاد پرستی این کشور پس از قتل عام سیاه پوستان و سرخ پوستان در 400سال گذشته هستیم که برگی دیگر از جنایات و خیانت دولتمردان این کشور به ملت خویش را برای همه ملت های جهان عیان کرده است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: بدون شک با همه جنایات و مداخلاتی که امریکا در امورات کشورهای جهان داشته است نباید چندان انتظار دفاع از حقوق بشر را داشت چرا که امریکا خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه