اخبار داغ

مصائب 180خانواده در یک مجتمع مسکونی یاسوج/ به جای کلنگ‌زنی، خانه‌های نیمه‌کاره را تکمیل کنید

مصائب 180خانواده در یک مجتمع مسکونی یاسوج/ به جای کلنگ‌زنی، خانه‌های نیمه‌کاره را تکمیل کنید
مجتمع مسکونی شهرک بلکو یکی از مجتمع های مسکونی با ظرفیت 400خانوار بوده که فقط 180خانه آن تحویل صاحبان آنان شده و مابقی امروز هنوز نیمه کاره رها شده و وضعیت بغرنج بهداشتی و نبود امکانات اولیه اهالی این مجتمع را آزار میدهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس امروز مسئله مسکن و خانه‌های نیمه‌کاره از سوی دولتمردان بسیار زیاد بوده به گونه ای که قریب 50درصد مردم ایران از داشتن یک خانه مستقل عاجز هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هرچند که در دولت نهم و دهم مسکن مهر و مسکن نیازمندان پله های آن رو به رشد بود و مردم با خرید مسکن های ارزان قیمت مهر تا حدودی خانه دار شدند، اما بعد از آن خوب پیش نرفت  تا امروز مسئله گرانی مسکن و نبود مسکن برای قشر ضعیف جامعه یک مسئله مهم و اساسی باشد.

,

طبق برخی اظهارات خانه های زیادی از مسکن های مهر خالی هستند و یا عده ای هنوز در صف خرید و متقاضی آن هستند.

,

هرچند که مسئولان استانی خبر از احداث 10هزار مسکن مهر را در استان داده اند اما باید گریزی بزنیم به مجتمع های مسکونی که امروز در شهر یاسوج نیمه کاره رها شده و هنوز در بلاتکلیفی گرفتار مانده اند.

,

امروز اهالی مجتمع مسکونی بلکو در شهر یاسوج از نبود امکانات ناراضی هستند و هر روز وعده های برجامانده مسئولان از جمله سازمان همیاری که مجری تکمیل این خانه ها بوده را بیاد می آورند.

,

طبق اساسنامه و پروسه این مجتمع تکمیل زیر ساختهای این مجتمع مسکونی در جنوب شهر یاسوج بر عهده سازمان همیاری بوده که به هر دلیلی متوقف شده و اهالی این مجتمع از نبود بیشترین امکانات در رنج هستند.

,

این اهالی خواهان رسیدگی مسئولان از جمله استاندار به این مسئله مهم هستند و گفته اند مسولان به جای احداث مسکن، مسکن های نیمه کاره را به پایان برساند بعد به فکر مسکن سازی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه