اخبار داغ

رئیس اداره اماکن فرماندهی انتظامی:

423 قهوه‌خانه و سفره‌خانه در زنجان پلمب شد

423 قهوه‌خانه و سفره‌خانه در زنجان پلمب شد
کریمی رئیس اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان زنجان با تاکید بر رعایت بهداشت در سفره خانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها گفت: امسال 423 قهوه‌خانه و سفره‌خانه و 31 واحد قلیان‌سرا و کافه‌سرا در استان زنجان پلمب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اقدامات مقابله با فعالیت قلیان سرا‌ها در استان زنجان اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال 31 مورد کافی شاپ و قهوه سرا پلمب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه 423 مورد قهوه خانه و سفرخانه نیز پلمب شد عنوان کرد: همچنین در سالجاری 7 مورد تالار و باغ‌تالار پلمپ و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

,

رئیس اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه برخی از واحدها به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها بهداشتی تذکر داده شده و برخی‌ها نیز به دلیل بی‌توجهی به تذکرات پلمپ شدند بیان کرد: قلیان‌سراهایی که نسبت به بخشنامه ستاد کرونا بی‌توجه بودند و فعالیت می‌کردند پلمب شده و همه قلیان‌های این واحدها با هماهنگی دستگاه قضایی جمع آوری شد.

,

وی با تاکید براینکه قلیان‌های جمع آوری شده معدوم شدند خاطر نشان کرد: روز گذشته نیز در مرحله دوم طرح نظارت 70 عدد قلیان جمع آوری و معدوم شدند.

,

کریمی با اشاره به اینکه روز گذشته دو واحد سفره‌خانه و قهوه خانه پلمب شد خاطر نشان کرد: بیشتر تمرکز نظارت‌های ما از اماکنی که احتمال تجمع افراد بیشتر است انجام می‌شود.

,

وی همچنین در خصوص نظارت بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی در استان زنجان ابراز کرد: بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی نیز نظارت می‌شود و واحدهایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد می‌شود و در صورت بی‌توجهی به تذکرات نسبت به پلمب آنها اقدام می‌شود.

,

رئیس اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان زنجان عنوان کرد: نظارت‌ بر باشگاه‌ها با همکاری ورزش و جوانان انجام می‌شود و در صورت عدم توجه به معیار‌های بهداشتی مطرح شده نسبت به پلمپ آنها اقدام می‌شود.

,

وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته 4 باشگاه ورزشی به مسائل بهداشتی بی‌توجه بودند که نسبت به پلمپ آنها اقدام شد خاطر نشان کرد: برخی از باشگاه‌ها کلا اجازه فعالیت ندارند که اگر به صورت غیرمجاز فعالیت داشته باشند برخورد خواهد شد.

,

کریمی گفت: مردم در صورت مشاهده فعالیت قلیان سراهایی که به صورت زیرزمینی فعالیت دارند از طریق شماره 110 اطلاع دهند تا از فعالیت آنها جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه