اخبار داغ

علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان:

تروریست‌ها توان مقابله با فرزندان انقلاب را ندارند/ حادثه تروریستی "کورین" نشان‌دهنده خوی حیوانی گروهک جیش الظلم است

تروریست‌ها توان مقابله با فرزندان انقلاب را ندارند/ حادثه تروریستی "کورین" نشان‌دهنده خوی حیوانی گروهک جیش الظلم است
شماری از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان حادثه تروریستی محور "کورین" زاهدان را که توسط گروهک جیش الظلم انجام شد، محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، مردم مرزدار سیستان و بلوچستان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون خاطرات تلخی از دشمنی ها و جنایات نوکران و مزدوران استکبار داشته و هیچگاه در عزم و اراده شان برای دفاع از کیان میهن و دستاوردهای نظام اسلامی خللی وارد نشده است.
 
مردم شیعه و سنی این استان سالهاست خاطرات تلخ و گزنده ای از جنایات گروهک های تروریستی را در دفتر دلاوری ها و پایداری های خود ثبت کرده اند. اکثر این خاطرات تلخ و اتفاقات جان گداز از زمانی شروع شد که شروری به نام عبدالمالک ریگب به همراه گروهک خود موسوم به جندالله به انجام جنایات غیر انسانی و ناجوانمردانه دست زد و هر بار تعداد زیادی از مردم بی گناه شیعه و سنی این استان را قربانی اهداف شوم خود و اربابان مستکبر و ظالم خویش کرد.
 
پس از دستگیری عبدالمالک ریگی و برادرش عبدالحمید و هلاکت تعدادی از سرکردگان گروهک جندالله در ایران و پاکستان، باقی مانده گروهک تروریستی وی دست از شرارت برنداشتند و در قالب گروهک جیش الظلم وابسته به القاعده در گوشه و کنار این استان با استفاده از خاک کشور پاکستان به انجام برخی اقدامات کور تروریستی می پردازند.
 
مخالفت با حکومت جمهوری اسلامی به بهانه آزادی بلوچستان ایران هدف اصلی گروهک تروریستی جیش الظلم وابسته به القاعده است. این گروهک که بنا بر دیکته اربابانش از فعالیت ایران در جنگ داخلی سوریه ناراضی است سعی می کند تا هر از چند گاهی با ایجاد ناامنی و رقم زدن حادثه ای تروریستی توان و نیروی نظامی ایران را درگیر مرزهای جنوب شرقی کند و بر این هدف خود سرپوشی به نام حمایت از مردم بلوچ سیستان و بلوچستان بگذارد حال آنکه مردم بلوچ و اهل سنت این استان بعد از ارتکاب هر جنایت از سوی این گروهک، یک صدا با برادران شیعه خود این اقدامات تروریستی را محکوم می کنند.

با این تفاسیر دقایقی قبل علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان به دنبال وقوع حادثه تروریستی در منطقه "کورین" زاهدان این عمل ننگین و جنایتکارانه گروهک جیش الظلم که پرورش یافته آمریکایی ها است را محکوم کردند.
 
حمله تروریستی "کورین"، روسیاهی دشمنان شد
 
مولوی عنایت اله رسولی زاده، امام جمعه اهل سنت سرباز در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن محکوم کردن این اقدام نابخردانه معاندین نظام گفت: گروهک های جیش الظلم و... پرورش یافته آمریکا این شیطان بزرگ هستند که بزرگترین ناقض حقوق بشری است.

وی بیان کرد: انفجار بمب در کنار جاده حرکتی ابلحانه از سوی معاندین است زیرا چشم دیدن امنیت پایدار، اتحاد بین مردم و همچنین قدرت فرامنطقه ای نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه سبز پوشان سپاه پاسداران را ندارند.

امام جمعه اهل سنت سرباز خطاب به معاندین نظام و گروهک های پرورش یافته استکبار جهانی افزود: این رفتارهای تروریستی مطمئنا خللی در اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران دست از طراحی توطئه علیه این ملت برنمی‌دارند؛ این اقدام تروریستی که در هفته حقوق بشر آمریکایی رخ داد نیز برگ دیگری از جنایت این شیطان بزرگ در سیستان و بلوچستان را رقم زد که ما باید با اتحاد و همدلی خود همچون همیشه نقشه دشمنان را خنثی کنیم.

وی ضمن تشکر از هوشیاری نیروهای سپاه در خنثی سازی بمب در کنار جاده گفت: از نیروهای امنیتی و نظامی درخواست می‌کنیم که به شدت جواب این اعمال ننگین و ضد بشری گروه های تروریستی را بدهند.
 
سپاه از توان دفاعی بالایی برخوردار است

مولوی عبدالرحمن ریگیان پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه ضمن محکوم کردن این حرکت تروریستی به خبرنگار ما گفت: استکبار جهانی در راس آنان آمریکا که اقدام به پرورش گروهک های تروریستی و ... می کند با انجام چنین اقداماتی می خواهند به اتحاد و همدلی مردم خدشه وارد کنند این جنایت ها به دور از عقل و شعور و انسانیت است و از نظر علمای اهل سنت محکوم می باشد.

وی با تاکید بر این مطلب که امنیت پایدار برای ما دارای اهمیت زیادی است، افزود: علت حمایت آمریکا از گروهک های تروریستی و پرورش آنها دلارهای سعودی می باشد، تفرقه و اختلاف هدف بعدی استکبار است که از ابتدای انقلاب تاکنون در سرپرورانده اما در اجرای آن با هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی ناکام مانده اند.

ریگیان پور تصریح کرد: دشمن می خواهد با چنین اقدامات ابلحانه ای رعب و وحشت در دل مردم بیندازد اما کور خوانده امروز به واسطه همت و تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ایران دارای قدرتی است که دشمن جرات تعرض به این مرز و بوم را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: وقوع این تفاق در هفته حقوق بشر آمریکایی نشان داد این دیوصفتان مدافع حق و حقوق هیچ حزب و قشری نیستند.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه با تاکید براین مطلب که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از توان بالای دفاعی و اشرافیت بسیار زیادی برخوردار است، گفت: تروریست ها توان مقابله با نیروهای امنیتی ایران را ندارند، آمریکا پرورش دهنده این گروه ها و عربستان مرکز تامین و تجهیز تروریست ها است.
 
تا آخرین قطره خون خوددر برابر شرارت گروهک ها و معاندین نظام ایستادگی می کنیم

مولوی اله داد رئیسی، امام جمعه اهل سنت شهرستان راسک هم به خبرنگار ما گفت: این گروهک ها دست پرورده و مزدور استبداد آمریکا و رژیم‌های مرتجع منطقه هستند که با انجام چنین اقدامات ننگینی می خواهند به اختلاف و تفرقه دامن بزنند فارق از اینکه وحدت شیعه و سنی در ایران اسلامی خود مانعی برای اجرای اهداف شوم دشمنان است.
 
وی بیان کرد: علمای اهل سنت استان این اقدام وحشیانه گروهک جیش الظلم را محکوم کرده و از نیروهای امنیتی و نظامی درخواست می‌کنیم که جواب اعمال ننگین و ضد بشری گروه های تروریستی را با قاطعیت هرچه بیشتر بدهند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان راسک ادامه داد: دشمنان بدانند این اقدامات شوم آنان خللی در امنیت، قدرت و وحدت مردم و نیروهای نظامی و انتظامی وارد نمی کند و ما فرزندان این مرز و بوم در برابر این شرارت ها تا آخرین قطره خون خود ایستادگی خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, حمله تروریستی "کورین"، روسیاهی دشمنان شد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, سپاه از توان دفاعی بالایی برخوردار است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, تا آخرین قطره خون خوددر برابر شرارت گروهک ها و معاندین نظام ایستادگی می کنیم,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه