اخبار داغ

دادستان زنجان:

اموال و امانات مردم در شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان در سلامت کامل است/ به مردم اطمینان می‌دهم که هیچ اتفاقی نیفتاده است

اموال و امانات مردم در شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان در سلامت کامل است/ به مردم اطمینان می‌دهم که هیچ اتفاقی نیفتاده است
دادستان زنجان گفت: اموال و امانات مردم در شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان در سلامت کامل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ حجت‌الاسلام محسن کرمی امروز در گفت‌وگوی رادیویی در خصوص شایعات مطرح شده پیرامون شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان اظهار کرد: شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان از شعبات باسابقه و خوشنام بوده و عملکرد خوبی در استان داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه ایراد ایجاد شده در سیستم در روز پنجشبه باعث تعطیلی خدمات در روز شنبه شد، ابراز کرد: عده‌ای از این فضا سوء استفاده کرده و شایعاتی را پخش کردند.

,

دادستان زنجان با اشاره به اینکه این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد، عنوان کرد: بانک در کمال سلامت خدماتش را ارائه می‌دهد و دلیلی برای مراجعه به بانک وجود ندارد چرا که هیچ اتفاقی در این بانک نیفتاده است.

,

وی با بیان اینکه تمام امانات، دارایی‌ها و اموال مردم نزد این بانک در سلامت کامل قرار دارد، خاطرنشان کرد: قابلیت برخورد قضایی با افرادی که این شایعه را پخش کردند، وجود دارد.

,

حجت‌الاسلام کرمی با تاکید بر اینکه بنده این اطمینان را به مردم می‌دهم که هیچ اتفاقی در این بانک نیفتاده است، افزود: بانک با کمال قدرت از امانات مردم حفاظت کرده و بعد از این نیز حفاظت خواهد کرد.

,

وی بیان کرد: این بانک فقط در روز گذشته حدود 800 مراجعه را پاسخ دادند اما وقتی مراجعه بیشتر باشد، خدمات کندتر خواهد بود که هماهنگی با بانک برای افزایش پرسنل انجام شده است.

,

دادستان زنجان با بیان اینکه بنده این اطمینان را می‌دهم که هیچ موضوع مجرمانه‌ای در این بانک وجود ندارد، اظهار کرد: دلیلی برای خروج امانات از این بانک وجود ندارد و از طرفی خروج اشیا گرانقیمت از بانک می‌تواند طبعاتی داشته باشد.

,

وی در خصوص برخورد با شایعه پراکنان نیز گفت: بانک می‌تواند در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام دهد ما برخورد سختی با شایعه پراکنان خواهیم داشت.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه