اخبار داغ

معاون راه و شهرسازی استان زنجان:

اولین پروانه ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن در زنجان صادر شد

اولین پروانه ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن در زنجان صادر شد
سعید شاهین‌فر، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اولین پروانه ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن در زنجان صادر و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اولین پروانه ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن در قطعه 5.5 هکتاری کوی فرهنگ زنجان برای احداث مسکن ملی صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی با بیان اینکه هزینه صدور پروانه طرح اقدام ملی مسکن در زنجان تا پایان سال جاری رایگان است، افزود: سازمان نظام مهندسی استان زنجان نیز تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته است.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: حدود 170 قطعه برای احداث واحدهای جمعی در زنجان در نظر گرفته شده است که متقاضیان می‌توانند از این فرصت برای احداث مسکن اقدام کنند.
,
 
,
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: این قطعات به صورت مشارکت 4 نفری احداث می‌شود و متقاضیان تا پایان امسال برای استفاده از امتیازات در نظر گرفته شده، زمان دارند.
,
 
,
شاهین‌فر با بیان اینکه سایر متقاضیان نیز به زودی تعیین تکلیف شده و نتایج اعلام می‌شود، ادامه داد: ثبت‌نام به صورت پیامکی و سامانه‌ای انجام شد که نسبت به تکمیل اطلاعات از سوی متقاضیان اقدام شد.
,
 
,
وی گفت: تلاش می‌شود در اسرع وقت طرح اقدام ملی مسکن در زنجان تعیین تکلیف شده و برنامه‌های آن اجرایی شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه