اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

اقدام خرابکارانه در سیستان و بلوچستان شرط کمک آمریکا به گروهک های تروریستی است

اقدام خرابکارانه در سیستان و بلوچستان شرط کمک آمریکا به گروهک های تروریستی است
رضا خادمی گفت: اقدام خرابکارانه و تروریستی در استان سیستان و بلوچستان شرط کمک سرویس جاسوسب آمریکا به گروهک های تروریستی شرق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رضا خادمی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اقدام کور تروریستی گروهک جیش الظلم در استان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: این گروهک های تکفیری و صهیونیستی از سوی آمریکا و عربستان سعودی و همچنین رژیم صهیونیستی حمایت می شوند.

این کارشناس سیاسی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان و آمریکای جنایتکار به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بوده اند که حمایت از گروه های تروریستی و حمایت از گروه های تجزیه طلب از همان اقدامات است.

وی عنوان کرد: سرویس های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در ابتدای انقلاب به صورت مستقیم از اشرار جنوب شرق حمایت می‌کردند و اکنون که نزدیک به پنج دهه از پیروزی انقلاب می گذرد تشکیل و حمایت از گروهک های تکفیری را در دستور کار خود قرار داده اند.

خادمی ادامه داد: تروریست های نابکار جیش الظلم با این اقدام خبیثانه و کور تروریستی خود یک بار دیگر ثابت کردند که در کنار دشمنان نظام اسلامی و مقابل ملت مسلمان ایران قرار گرفته اند.

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: سرویس های جاسوسی آمریکایی و عربی شرط کمک به گروه های تروریستی و تکفیری منطقه جنوب شرق را، اقدام تروریستی و خرابکارانه این گروهک ها علیه مردم استان سیستان و بلوچستان می خواهند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان کشور عزیزمان در چهل و دو سال گذشته پس از انقلاب همواره با حمایت از اشرار، تروریست ها و مخلان امنیت در استان سیستان و بلوچستان درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی بوده اند، ولی هر بار با تیزبینی و بصیرت قوم بلوچ نقشه های خبیثانه آنان خنثی شده است.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه