اخبار داغ

در گفتگو با امام جمعه شهرستان باشت مطرح شد؛

آمریکا نمی‌تواند پرچمدار حقوق بشر در جهان باشد

آمریکا نمی‌تواند پرچمدار حقوق بشر در جهان باشد
حجت الاسلام والمسلمین عبودی گفت: کشوری که به بیش از 100 کشور دنیا حمله کرده است نمی تواند داعیه حقوق بشری را داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام جمعه شهرستان باشت در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در رابطه با حقوق بشر آمریکائی گفت:ایام تیر ماه برای کشور ما ایام مهمی تلقی می شود، که  مهمترین آن شهادت دکتر بهشتی است که بنام هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است ،همچنین از 6 تا12 تیر ماه هفته حقوق بشر آمریکایی اختصاص داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حجت السلام والمسلمین عبودی افزود: کشور آمریکا در بحث حقوق بشر ادعاهای زیادی دارد و در همه جا از این شعار سوء استفاده های زیادی کرده است، که از بارزترین آن می توان حمله این کشور به بیش از 100 کشور دنیا از زمان شکل گیری این کشور اشاره کرد.

,

وی اظهار داشت:یکی دیگر از مورد ضد بشری آمریکا در حال حاضر در درون این کشور است که علیه شهروندان آمریکایی انجام می دهد از جمله حمله به سیاه پوستان خودشان هم رحم نمی کنندو با آنها رفتار فجیع و زننده ای دارند،بنابراین با این همه جرم هایی که در سطح دنیا دولت آمریکا مرتکب می شود هیچ وقت نمی تواند پرچمدار حقوق بشری در جهان باشد.

,

امام جمعه باشت افزود:حقوق بشر را اسلام به معنی واقعی کلمه مطرح کرده است و فقط اسلام می تواند داعیه دار حقوق بشر باشد یعنی بر اساس آموزه های اسلام هیچ چیزی دخیل نیست نه قوم ونه قبیله و نه نژاد و رنگ مهم نیست آنچه  در اسلام مهم است تقوای انسان است.

,

او گفت: در همه جای دنیا علیه آمریکا تجمعات در حال شکل گیری است و حتی در خود کشور آمریکا پرچم این کشور توسط مردمش آتش زده می شود،بنابراین نشان می دهد که این کشور نمی تواند پرچم دار خوبی برای حقوق بشر باشد.و امیدواریم به زودی شاهد سقوط دولت آمریکا در جهان باشیم  تا دیگر ظلمی در جهان شکل نگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه