اخبار داغ

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

ایجاد فراکسیون گام دوم انقلاب با هدف احیا گفتمان امامین انقلاب /مجلس، محور قانونگذاری است

ایجاد فراکسیون گام دوم انقلاب با هدف احیا گفتمان امامین انقلاب /مجلس، محور قانونگذاری است
احمدحسین فلاحی با بیان اینکه برخی بی توجهی ها به مسئله احیا گفتمان امامین انقلاب باعث مشکلات عمده در کشور شده است، گفت: هدف اصلی فراکسیون گام دوم انقلاب احیا گفتمان امامین انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه فراکسیون های مجلس قبل از کمیسیون ها شکل گرفته است، گفت: فراکسیونی که بیشترین جمعیت را دارد فراکسیون گام دوم انقلاب است و افراد تحصیلکرده و جوان که به دنبال اقدام عملی گفتمان سازی هستند در آن عضو شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی با اشاره به اینکه فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت دیگر فراکسیون پرجمعیت است، افزود: اعضای این فراکسیون از طیف مختلف هستند و پیگیری تشکیل این فراکسیون توسط بنده صورت گرفت.

,

فلاحی فراکسیون دیگر ایجاد شده در مجلس را فراکسیون روحانیت عنوان کرد و گفت: این فراکسیون در حوزه فرهنگی و حوزه علمیه پیگیری هایی خواهد داشت.

,

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه هدف اصلی فراکسیون گام دوم انقلاب احیا گفتمان امامین انقلاب است، خاطر نشان کرد: تا کنون فقط بخشی از اهداف تدویین شده است اما چارچوب کلی اهداف مشخص می باشد.

,

وی با بیان اینکه برخی بی توجهی ها به مسئله احیا گفتمان امامین انقلاب باعث مشکلات عمده در کشور شده است، تصریح کرد: قطعا مطالباتی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب داشتند باید محور باشد.

,

فلاحی، مجلس را محور قانونگذاری دانست و افزود: مجلس باید تنها متصدی قانون گذاری باشد، البته براساس قانون اسلامی برخی بخش های دیگر تدوین شده مثل مجمع تشخیص شورای انقلاب فرهنگی نظراتشان ارجعیت دارد و برای مجلس قابل اطاعت است.

,

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مجلس دو رسالت اصلی شامل قانونگذاری و نظارت بر قوای سه گانه و همه دستگاه ها را دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه