اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

صنعت و معدن باید عامل مولد اشتغال پایدار در خلیل آباد باشد

صنعت و معدن باید عامل مولد اشتغال پایدار در خلیل آباد باشد
ابراهیم قاسم پور با بیان اینکه صنعت و معدن هنوز در شهرستان خلیل آباد نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد، گفت: صنعت و معدن می تواند عامل مولد اشتغال پایدار و نقش موثری در افزایش درآمد ملی کشور داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران و سرمایه گذاران بخش صنعت و معدن که در دفتر فرمانداری شهرستان به مناسبت روز صنعت برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط سختی قرار داریم و نگاه اقتصادی کشور به سمت فعالان تولیدی و صنعت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه افرادی که کار تولیدی را در دستور کار دارند در کنار نظام و دولت ایستاده اند، خاطرنشان کرد: صنعت و معدن می تواند عامل مولد اشتغال پایدار و نقش موثری در افزایش درآمد ملی کشور داشته باشد و توسعه پایدار بدون صنعت و معدن اتفاق نمی افتد.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه صنعت و معدن هنوز در شهرستان خلیل آباد نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد، تصریح کرد: تمام دستگاه های اداری و اجرایی موظف هستند به واحدهای تولیدی کمک کنند.

,

وی با اشاره به اینکه سهم صنعت و معدن در اشتغال و تولید شهرستان نیز به نقطه مطلوب نرسیده است، اذعان کرد: قطار توسعه و سرمایه گذاری شهرستان در بخش ها و حوزه های مختلف ریل گذاری شده است.

,

قاسم پور با بیان اینکه اتحاد و همدلی خوبی بین مردم و مدیران در تمام سطوح شهرستان وجود دارد و نباید از جوانان کارآفرین شهرستان که اقتصاد کشور را می چرخانند، غفلت کنیم، عنوان کرد: صنایع تبدیلی و تکمیلی با وجود چندین هزار هکتار باغات انگور در شهرستان ایده ال و مطلوب نیست و نیاز است در این بحث کار بیشتری صورت گیرد.

,

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی اقتصادی کشور رعایت انصاف و عدالت را داشته باشیم و بدانیم‌ که مردم در شرایط سختی به سر می برند و باید با آنها مدارا کنیم، تشریح کرد: واحدهای تولیدی به عنوان اربابان توسعه مطرح هستند و امیدواریم با کمک واحدهای تولیدی سال پر باری را برای مردم و این واحدها داشته باشیم.

,

 

,

۲۵ واحد تولیدی و ۶ واحد معدنی در حوزه شهرستان خلیل آباد داریم

, ۲۵, واحد تولیدی و ۶ واحد معدنی در حوزه شهرستان خلیل آباد داریم ,

مجید مسرور، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل آباد در این دیدار با بیان اینکه دهم تیرماه روز صنعت و معدن نامگذاری شده است، اظهار داشت: صنعت و معدن موتور محرکه اقتصاد کشور است و مطمئناً تمام مدیران واحدهای تولیدی و معادن و همچنین مدیران اجرایی شهرستان دغدغه تولید دارند.

,

وی با تاکید بر اینکه سال جهش تولید باید با توان بیشتری در راستای حمایت از تولید تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت و معدن باید وابستگی خود را به نفت کاهش دهیم.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل آباد با اشاره به اینکه پتانسیل های منطقه را باید شناسایی کنیم تا اشتغال پایداری در شهرستان ایجاد شود، تصریح کرد: سهم اشتغال شهرستان در حوزه صنعت ۴۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم و ۱۱۵ نفر به صورت مستقیم است.

,

وی همچنین در پایان اذعان کرد: ۲۵ واحد تولیدی و ۶ معدن در حوزه شهرستان خلیل آباد داریم و تا پایان سال امید داریم با اکتشافات و تحقیقاتی که انجام می شود تعداد  معادن افزایش پیدا کند

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه