اخبار داغ

فرماندار کاشمر خبر داد؛

وجود چندین پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش کاشمر / تکمیل و راه اندازی خانه جوان کاشمر از مطالبات شهرستان است

وجود چندین پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش کاشمر / تکمیل و راه اندازی خانه جوان کاشمر از مطالبات شهرستان است
مسلم ساقی با بیان اینکه چندین پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش شهرستان کاشمر وجود دارد، گفت: تکمیل و راه اندازی خانه جوان شهرستان از دغدغه ها و مطالبات شهرستان است که امیدواریم بزودی شاهد راه اندازی این مجموعه باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مسلم ساقی، فرماندار کاشمر، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تکمیل و راه اندازی خانه جوان شهرستان از دغدغه ها و مطالبات شهرستان است که امیدواریم بزودی شاهد راه اندازی این مجموعه باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه علی رغم تمام محدودیت‌ها اما باید برای حوزه جوانان به عنوان سرمایه های اصلی کشور برنامه ریزی کنیم، خاطرنشان کرد: سمن ها درحوزه جوانان حلقه مفقوده ای است که باید با جدیت و دغدغه بیشتر در این زمینه پیگیری شود.

,

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه 43 سمن در 11 محور در بخش مرکزی شهرستان فعالیت می کنند، تصریح کرد: سمن ها یکی از ظرفیتهای بسیار ارزنده در زمینه مشارکت جوانان در پیشبرد اهداف و سیاستهای کلان مدیریتی در کشور است که باید از ظرفیت جوانان در ایجاد شور و نشاط در جامعه بیشتر بهره گیری کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه چندین پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش شهرستان وجود دارد و باید بجای استفاده از ظرفیت خیرین در احداث پروژه های جدید در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام استفاده شود، اذعان کرد: تکمیل سالن ورزشی روستای قوژد، تکمیل استخر سرپوشیده و چمن مصنوعی از درخواست ها و مطالبات حوزه ورزش در شهرستان کاشمر است.

,

 

,

راه اندازی خانه جوان در پویایی حوزه جوانان و توسعه شهرستان موثر است

, راه اندازی خانه جوان در پویایی حوزه جوانان و توسعه شهرستان موثر است,

فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در این نشست عنوان کرد: تمام تلاشمان این بوده تا با یک نگاه عدالت گونه به حوزه شهرستانها بیشتر توجه شود و توانسته ایم بیشتر مشکلات حوزه ورزش و جوانان در شهرستانها را مرتفع کنیم.

,

مدیر کل ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه راه اندازی خانه جوان قطعا در پویایی و حرکت روبه جلوی برنامه های حوزه جوانان و توسعه در شهرستان موثر خواهد بود، تشریح کرد: باید دراین زمینه  در حوزه ایجاد سمن ها با مشارکت جوانان در شهرستان برای استقرار در خانه جوان تلاش و برنامه ریزی شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه