اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

سرلیست اصلاح طلبان هم خوئینی‌ها را به چالش کشید/ نامه‌نگاری برای فرار از مسئولیت جواب نداد

سرلیست اصلاح طلبان هم خوئینی‌ها را به چالش کشید/ نامه‌نگاری برای فرار از مسئولیت جواب نداد
نامه خویئنی ها صدای اغلب اصلاح طلبان را در آورده و «مجید انصاری»، سرلیست اصلاح طلبان در تهران در انتخابات مجلس یازهم شورای اسلامی با شخصی دانستن نظرات خوئینی‌ها به نوعی وی را به عنوان یکی از سران اصلاحات به چالش کشیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتشار نامه خوئینی‌ها دبیرکل مجمع روحانیون (به ریاست خاتمی) آنقدر حرکت آشکاری برای فرار از پذیرش مسئولیت ناکارآمدی های دولت روحانی و عملکرد جریان اصلاحات بود که حتی اصلاح طلبان نیز یک به یک در مقابل آن موضع گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در همین رابطه، «حجت الاسلام مجید انصاری» عضو مجمع روحانیون مبارز درباره نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها گفت که نامه خوئینی‌ها، تصمیم و نظر شخصی او بوده و هیچ ارتباطی به مجمع روحانیون مبارز ندارد.
,
 
,
انصاری که سرلیست اصلاح طلبان در تهران در انتخابات مجلس یازهم شورای اسلامی بود با شخصی دانستن نظرات خوئینی‌ها به نوعی وی را به عنوان یکی از سران اصلاحات به چالش کشیده است. 
,
 
,
پیشتر «صادق زیباکلام»، فعال اصلاح طلب و استاد دانشگاه در باره نامه خوئینی ها بیان کرده بود: هنر موسوی‌خوئینی‌ها این است که هرچندوقت یک بار انگشت اتهام را به سمت یکی از شخصیت‌های نظام نشانه می‌گیرد و روزی علیه آقای هاشمی سخن می‌گوید و روز دیگر خطاب به رهبری مشکلات را گوشزد می‌کند در صورتی که اگر قرار باشد در دادگاهی متهمان به وجودآمدن وضع کنونی احضار شوند، نخستین فردی که باید در آن دادگاه حاضر و محاکمه شود خود آقای موسوی خوئینی‌هاست. 
,
 
,
همچنین، «محمد هاشمی» عضو سابق حزب کارگزارن سازندگی در گفت و گو با دانا با بیان اینکه باید جلوی طرح اینگونه مباحث در رسانه ها گرفته شود گفت: همه در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئول هستیم و نگاشتن چنین نامه ای فرار از مسئولیت است. 
,
 
,
جالب است که نامه خوئینی ها صدای اغلب اصلاح طلبان را درآورده است؛ از زیباکلام تا زیدآبادی و کارگزاران که پرطنین تر از بقیه با این نامه مخالفت کرده اند، بسیاری از اصلاح طلبان خوئینی‌ها را به چالش کشیده اند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه