اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف 1.5 تن تریاک در درگیری مسلحانه پلیس ایرانشهر با سوداگران مرگ/ 10 سارق مسلح در دام افتادند

کشف 1.5 تن تریاک در درگیری مسلحانه پلیس ایرانشهر با سوداگران مرگ/ 10 سارق مسلح در دام افتادند
سردار محمد قنبری از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف یک تن و 468کیلو تریاک در ایرانشهر و همچنین دستگیری 10 سارق مسلح در سیستان و بلوجستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار پیچیده اطلاعاتی با همکاری تیم های از ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر به مناطق مرکزی کشور را شناسایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,


وی ادامه داد: در این عملیات که شب گذشته با درگیری مسلحانه با قاچاقچیان همراه بود ضمن دستگیری 2 سوداگر مرگ و توقیف 2 دستگاه پژو 405 مقدار یک تن و 468 کیلو و 300 گرم تریاک به همراه 2 قبضه کلاش، 5 تیغه خشاب حاوی 85 فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باند حرفه ای قاچاق خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

کشف 11 فقره انواع سرقت

قنبری در ادامه از دستگیری سارقان مسلح در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طی یک هفته گذشته با تلاش شبانه روزی خود ضمن دستگیری 10 سارق مسلح و به عنف در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، دلگان و چابهار 11 فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف را کشف کردند.

وی اضافه کرد: در این رابطه علاوه بر کشف یک دستگاه پژو 405، چهار دستگاه موتورسیکلت، 11 دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری و مهمات مربوطه و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه