اخبار داغ

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان:

بازار سیمان در زنجان از التهاب افتاد/ قیمت اقلام در بازار زنجان رصد می‌شود

بازار سیمان در زنجان از التهاب افتاد/ قیمت اقلام در بازار زنجان رصد می‌شود
مسلمی رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه اخیرا بازار سیمان به دلیل افزایش قیمت‌ها ملتهب شده بود گفت: با تعیین افزایش قیمت بازار سیمان به حالت عادی برگشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نظارت بر بازار زنجان اظهار کرد: در حال حاضر نظارت بر بازار زنجان به صورت مستمر انجام می‌شود و برخوردها نیز بدون ملاحظه خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه اخیرا نیز نوسانات قیمت سیمان در بازار اتفاق افتاد گفت: بازرسان سازمان صمت استان به قوت به این مورد ورود کردند و بازار به صورت کامل رصد شد و از تخلفات احتمالی جلوگیری شد.

,

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه تا زمان اعلام قیمت رسمی خرده فروشی‌ها و مصالح فروشی‌های سطح شهر زنجان مورد بازدید قرار گرفت بیان کرد: جلوی احتکار احتمالی سیمان در زنجان گرفته شد و با کمترین مشکل از التهاب بازار گذر کردیم.

,

وی با بیان اینکه از نزدیک بر روند عرضه و تولید سیمان در زنجان نظارت شد گفت: تنها دو سه مورد بود که با تذکر فعالیت‌شان را آغاز کردند و این موضوع برخلاف برخی از استانها به مرحله حاد نرسید.

,

مسلمی با تاکید براینکه در حال حاضر نیز با مشکل قیمت مرغ در زنجان مواجه هستیم که به دلیل کمبود نهاده قیمت مرغ کمی بالاتر از نرخ مصوب است گفت: باید کمی مرغداری‌ها در این راستا همکاری لازم را داشته باشند تا وضعیت روند عادی برگردد.

,

وی گفت: مرغداران نیز حرف‌های به حقی در خصوص نبود نهاده دارند و در حال حاضر نهاده در بازار آزاد نیز کم است.

,

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان گفت: با این حال بازرسی‌ها طبق روال گذشته انجام می‌شود و بازرسان به موضوع رعایت بهداشت توسط اصناف تاکید دارند و رعایت این امر از الزامات ستاد مبارزه با کرونا استان زنجان است.

,

وی با اشاره به اینکه بعد از تصویب قیمت نان در زنجان بیش از یک هزار و 800 بازرسی انجام شد عنوان کرد: 337 تخلف نانوایی کشف شد و سهمیه 14 واحد نانوایی نیز قطع شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه