اخبار داغ

معاون بهزیستی لرستان:

ایجاد ۱۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی/ ۳۸ میلیارد تومان اعتبار اشتغال جذب شد

ایجاد ۱۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی/ ۳۸ میلیارد تومان اعتبار اشتغال جذب شد
رضا وفایی با اشاره به ایجاد 1800 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی لرستان گفت: 38 میلیارد تومان اعتبار اشتغال در استان لرستان جذب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: سال گذشته ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در تعهد بود که هزارو ۸۰۰ فرصت شغلی ایجاد و اعتبار ۳۸ میلیارد تومانی به طور کامل جذب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به اشتغالزایی مددجویان بهزیستی افزود: به هزار و ۴۰۰ نفر از افراد تحت پوشش تسهیلات داده شده و مشغول به کار شدهاند.

,

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان عنوان کرد: بانک مرکزی ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال لحاظ کرده که تاکنون ۳۸ میلیارد تومان از آن را جذب کردیم و مابقی آن باید توسط بانک ملت پرداخت شود که می‌گویند اعتبار قرض الحسنه نداریم.

,

وی به اقدامات بهزیستی در حوزه مسکن مددجویان اشاره و تصریح کرد: به خانوارهایی که دارای دو معلول هستند و در روستا زندگی می‌کنند ۳۶ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌کنیم؛ همچنین به خانوارهایی که در شهر زندگی می‌کنند و دارای دو فرزند معلول هستند ۶۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

,

وفایی گفت: تعهدی که برای مسکن داشتیم ۲۰۰ مورد بوده که تاکنون ۴۳۵ مسکن ایجاد کرده‌ایم که بیشتر از تعهد بوده به طوری که ۲۳۵ مسکن مازاد هم ایجاد شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه