اخبار داغ

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خبر داد

برگزاری طرح تابستانه فهما در یزد برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان

برگزاری طرح تابستانه فهما در یزد برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان
سالاری عنوان کرد: در برنامه تابستانه فهما توجه ویژه به بحث اوقات فراغت مد نظر قرار گرفته و هر استان با توجه به ظرفیتها و نیازهای بومی خود می‌تواند در قالب این طرح فعالیت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مظفر سالاری در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا با اشاره به برنامه ریزی برای غنی سازی  اوقات فراغت نوجوانان عنوان کرد: در فاز دوم طرح ملی فهما که تابستان امسال برگزار می شود، سه شبستان با عناوین فرهنگ، هنر و نوآوری در نظر گرفته شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام مظفر سالاری در مصاحبه با خبرنگار , یزد رسا,  , با اشاره به برنامه ریزی برای غنی سازی  اوقات فراغت نوجوانان عنوان کرد: در فاز دوم طرح ملی فهما که تابستان امسال برگزار می شود، سه شبستان با عناوین فرهنگ، هنر و نوآوری در نظر گرفته شده است. ,

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: ذیل هر کدام از این سه شبستان چند رواق تعریف شده است. رواق نور، کتاب، رسانه، همدلی، دانش در زیر مجموعه شبستان فرهنگ، رواق های سرود، نمایش، فیلم، قلم و ترنج در زیر مجموعه شبستان هنر و دو رواق کارآفرینی و فناوری در زیر مجموعه شبستان نوآوری تعریف شده است. 

,

وی اظهار کرد: در برنامه تابستانه فهما توجه ویژه به بحث اوقات فراغت مد نظر قرار گرفته و هر استان با توجه به ظرفیتها و نیازهای بومی خود می‌تواند در قالب این طرح فعالیت کند.

,

سالاری  ابراز داشت: برگزاری کلاسهای  آموزشی، همایش، مسابقه، جشنواره، کارگاه و حلقه چه به صورت مجازی و چه به صورت حقیقی در دستور کار قرار دارد.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: خوشبختانه وضعیت سرود در استان یزد بسیار خوب است و با تلاش‌هایی که توسط بسیج و کانون مساجد صورت گرفته اکنون حدود هشتاد گروه سرود در استان فعالیت دارند. 

,

وی گفت: علاوه بر موارد عنوان شده با توجه به اینکه کانون‌های ما اکنون در تولید نماهنگ و کلیپ توانمند هستند در زمینه نمایش و فیلم نیز کلاس و کارگاه خواهیم داشت  و کانون ها می‌توانند در این زمینه تولید اثر داشته باشند. البته برای اینکه موازی کاری انجام نشود در این حوزه از ظرفیت های بسیج نیز استفاده می‌کنیم.

,

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد اعلام کرد: در زمینه هنرهای تجسمی کارگاه، نمایشگاه و فروشگاه در نظر گرفته شده است. در این زمینه مایل هستیم که استارت آپ هایی شکل گرفته و شاهد کارآفرینی خلاق باشیم لذا از ایده هایی که در حوزه کارآفرینی باشد استقبال کرده و برایشان فروشگاه نیز در نظر گرفته ایم تا بتوانند محصولات خود را به صورت مجازی و یا حقیقی به فروش برسانند.

,

سالاری تاکید کرد: رواق قلم زیر نظر بنده فعالیت کرده و وبینار نویسندگی،کلاس و کارگاه های نویسندگی خواهیم داشت و احتمال می‌دهیم بین ۵ تا 10  هزار نفر در سطح کشور از این کلاس استفاده کنند.

,

وی در پایان تاکید کرد: البته تلاش ما این است که برنامه‌های اوقات فراغت همراه با بازی و تفریح باشد. یعنی حتی در فضای مجازی هم این امکان را فراهم کنیم و با توجه به  شیوع بیماری کرونا تا جایی که بتوانیم مجوز برگزاری کلاس حقیقی و برگزاری اردو را نیز داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه