اخبار داغ

صنف «انیمیشن» صاحب شناسه ملی شد/ به نتیجه رسیدن تعرفه دستمزدها

صنف «انیمیشن» صاحب شناسه ملی شد/ به نتیجه رسیدن تعرفه دستمزدها
رییس هیات مدیره انجمن فیلم‌سازان انیمیشن ایران از صدور شناسه ملی برای این صنف از سوی وزارت کار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سحرخیز رئیس هیأت مدیره انجمن فیلم‌سازان انیمیشن ایران درباره آخرین وضعیت این صنف گفت: به تازگی و بعد از ثبت در وزارت کار، شناسه ملی این صنف نیز صادر شده است و ما نیز به ۱۸ صنف دارای شناسه ملی خانه سینما ملحق شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رئیس, هیأت,

وی با اشاره به برگزاری مجمع فوق‌العاده خانه سینما در روز یکشنبه هشتم تیرماه با موضوع اساسنامه گفت: قرار بر این شد که صنوفی که به لحاظ ماهیتی با هم شباهت دارند، نماینده مشترکی را معرفی کنند تا اساسنامه را برای اصلاح بررسی کنند.

,

سحرخیز تاکید کرد: در واقع اگر همه صنوف خانه سینما برای بررسی و اصلاح اساسنامه یک نماینده داشته باشند، پروسه بررسی بسیار طولانی می‌شود و ممکن است به یک نظر واحد نرسند.

,

وی ادامه داد: با تشدید شیوع ویروس کرونا کارگروه رفاهی و بیمه‌ای در خانه سینما راه افتاد و صنف ما نیز در این زمینه همکاری‌های لازم را با این کارگروه داشته است.

,

رئیس هیأت مدیره صنف انیمیشن توضیح داد: هیأت مدیره صنف انیمیشن تمام فعالیت‌های صنفی خود را به صورت دورکاری انجام می‌دهد و باید گفت که برگزاری تعداد جلسات ما درطول شیوع کرونا بیشتر از گذشته بوده است.

, رئیس, هیأت, هیأت, درطول,

وی ادامه داد: مساله دیگر نیز بحث تعرفه‌های دستمزدی صنف انیمیشن است که به زودی به نتیجه می‌رسد و این اقدام بسیار مهمی به شمار می‌رود.

,

سحرخیز در پایان گفت: همچنین درحال تکمیل بانک اطلاعاتی اعضای صنف و وضعیت فعالیت انیماتورها هستیم که به زودی این امر نیز به پایان می‌رسد.

, درحال, انیماتورها,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه