اخبار داغ

رییس شورای شهر بوشهر:

شهرداری باید در اسرع وقت مطالبات کارگران را پرداخت کند/ جلسات تا پرداخت کامل مطالبات کارگران ادامه دارد

شهرداری باید در اسرع وقت مطالبات کارگران را پرداخت کند/ جلسات تا پرداخت کامل مطالبات کارگران ادامه دارد
رییس شورای شهر بوشهر گفت: بر اساس مصوبه جلسه با شهرداری و پیمانکار در اسرع وقت شهرداری مطالبات قانونی شرکت پیمانکاری را پرداخت کند تا حقوق پاکبانان زحمتکش شهرداری سریعا پرداخت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ روز گذشته کارگرن عزیز وزحمت‌کش شهرداری بندر بوشهر بعداز تامل چندماه بی توجهی مسئولین نسبت به پرداخت معوقات قانونی آنها، گلایه‌مندی خود را به صورت قانونی بیان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

براساس اخبار منتشره، ظاهرا این گلایه‌مندی‌ها نتیجه‌بخش بوده است و جلسه‌ای جهت پرداخت مطالبات کارگارن شهرداری برگزار و طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

,

, ,

مشکل پاکبانان بوشهر حل شد

, مشکل پاکبانان بوشهر حل شد,

ابوذر دهدار رییس شورای شهر بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به زحمات طاقت فرسای پاکبان ها، در مورد توجه به وضعیت معیشت این گروه همیشه به شهردار و پیمانکار تاکید شده است تا بتوانیم شهری سرشار از پویایی و تمیز داشته باشیم.

,

رییس شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به مشکل پیش آمده برای حقوق پاکبانان خدوم شهرداری، جلسه ای با حضور شهردار، معاون خدمات شهری، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا و مدیرعامل شرکت پیمانکار خدمات شهری برگزار شد.

,

, ,

دهدار ادامه داد: در این جلسه مصوبه شد در اسرع وقت شهرداری مطالبات قانونی شرکت پیمانکاری را پرداخت کند تا حقوق پاکبانان زحمتکش شهرداری سریعا پرداخت شود.

,

وی تصریح کرد: تا حل کامل موضوع در روزهای آینده جلسات ادامه خواهد داشت و انشالله دغدغه حقوق پاکبانان پرتلاش شهرداری هر چه سریعتر رفع شود.

,

 

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه