اخبار داغ

رییس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سبزوار خبرداد؛

افزایش 30 درصدی نرخ کرایه بار و تاکسی‌ها در سبزوار

افزایش 30 درصدی نرخ کرایه بار و تاکسی‌ها در سبزوار
استیری از افزایش 30 درصدی نرخ کرایه و وسایل نقلیه عمومی در سبزوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  استیری رییس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛  بابیان اینکه افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سبزوار به تصویب شورای شهر رسیده است و اکنون به متصدیان و رانندگان ابلاغ‌شده است اظهار داشت: نرخ کرایه ناوگان حمل  نقل عمومی نسبت به سال گذشته از افزایش 30درصدی برخوردار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: این افزایش پس از تصویب در شورای شهر به تصویب هیئت تطبیق فرمانداری نیز رسیده  و شامل کلیه ناوگان حمل‌ونقل عمومی نظیر تاکسی‌ها ،تاکسی بی‌سیم‌ها و تاکسی‌تلفنی‌ها نیز می‌شود.

,

استیری بابیان اینکه محاسبه نرخ کرایه بر اساس نرخی مصوب بوده و محاسبه آن با استفاده از تاکسی‌مترهای نصب‌شده در تاکسی‌ها است تأکید کرد: هرگونه عدم استفاده از تاکسی‌متر توسط رانندگان تاکسی تخلف محسوب شده و شهروندان می‌توانند کد اختصاصی تاکسی متخلف را به واحد شکایات سازمان معرفی کرده تا به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.

,

وی همچنین در خصوص استفاده از ناوگان اتوبوس‌رانی در سبزوار تصریح کرد: کرایه مصوب برای اتوبوس‌های درون‌شهری 650تومان است که می‌بایست با استفاده از کارت بلیط پرداخت شود و در غیر این صورت کرایه به‌صورت نقدی و به ازای هر نفر 1000 تومان محاسبه خواهد شد.

,

گفتنی است در چند هفته گذشته و با توجه به عدم ابلاغ مصوبات از سوی هیئت‌رئیسه مستعفی حواشی برای شهر و ازجمله رانندگان تاکسی در پی اجرایی نشدن افزایش نرخ کرایه‌ها ایجادشده بود که این موضوع اعتراض رانندگان تاکسی و موجب تجمع آن‌ها شده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه