اخبار داغ

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان همدان مطرح کرد؛

تدوین دانشنامه تخصصی همدان در دستور کار حوزه هنری

تدوین دانشنامه تخصصی همدان در دستور کار حوزه هنری
مسعود فلاح با بیان اینکه تدوین دانشنامه تخصصی همدان را در دستور کار داریم، گفت: فراخوان مسابقه «با ادبیات در خانه می مانیم» با موضوعات قرنطینه، فاصله گذاری اجتماعی و مدافعان سلامت در بخش بزرگسال و کودک و نوجوان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود فلاح، مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در ایام کرونا کلاس و کارگاه های حوزه هنری در فضای مجازی تشکیل شد، گفت: به طور مثال از فروردین ماه کارگاه نمایشنامه نویسی خلاق و کارگاه مصاحبه تاریخ شفاهی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی با اشاره به اینکه کارگاه ها به شکل حرفه ای برگزار می شوند و ترمی هستند، افزود: همه کارگاه ها در طول سال با حضور اساتید خاصی تشکیل می شوند و مختص ایام تابستان و اوقات فراغت نیستند.

,

فلاح با تاکید براینکه در ایام کرونا از فضای مجازی و به خصوص اینساگرام استفاده های بهینه صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در حوزه موسیقی برنامه زنده در اینستاگرامی برگزار شد و گفت و گویی با رئیس مرکز موسیقی کشور بصورت لایو داشتیم.

,

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه نویسندگان همدانی در فضای مجازی معرفی می شوند، تصریح کرد: فراخوان «با ادبیات در خانه می مانیم» با موضوعات قرنطینه، فاصله گذاری اجتماعی و مدافعان سلامت در بخش بزرگسال و کودک و نوجوان برگزار می شود و آثار ادبی شعر و داستان را دریافت می کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه برنامه های روتین و هفتگی به طور منظم در فضای مجازی برگزار می شود، گفت: احتمالا برخی کارگاه ها از تیرماه با تعداد کم در فضای باز نگارخانه و حیاط تشکیل شوند.

,

فلاح سیاست حوزه هنری را تمرکز بر تولید محتوا دانست و ادامه داد: تدون دانشنامه تخصصی همدان را در دستور کار داریم و در این دانشنامه از مشاهیر، تاریخ مطبوعات همدان، عکاسی در همدان، فرهنگ و لهجه همدانی مطالبی گردآوری خواهد شد.

,

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه در دانشنامه تخصصی همدان منطقه جولان که از مناطق قدیمی است بررسی می شود، تصریح کرد: رمان تاریخ غیرت که مربوط به ۱۲۳ سال قبل بوده و جز اولین رمان های همدان است در این دانشنامه پیوست می شود.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه هفته قبل از مستند لانه خرگوش که مربوط به شهر زیرزمینی سامن ارزانفود است رونمایی شد، گفت: در شرایط کرونایی کارهای پژوهشی را در منزل انجام می دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه