اخبار داغ

در خواست ذوالنور از شهروندان قمی؛

مردم قم با رعایت فاصله اجتماعی همچنان الگو باشند

مردم قم با رعایت فاصله اجتماعی همچنان الگو باشند
نماینده مردم قم گفت: شروع اقدامات مردمی برای مبارزه با کرونا از قم صورت گرفت و این اقدامات تبدیل به الگو شده و به شهرها و استان های دیگر نیر تسری پیدا کرد، امیدواریم مردم قم همچنان الگوی مبارزه با کرونا باقی بمانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار داشت: در مسئله مبارزه با کرونا کل مردم کشور خوب عمل کردند، بخش بهداشت و درمان جهادگونه پای کار ایستادند و از این رو زحمات و تلاش های بخش درمان قابل تقدیر است امیدواریم مردم قم همچنان مسائل بهداشتیو فاصله گذاری های اجتماعی را رعایت کنند تا با موج جدید این بیماری مواجه نشویم.

نماینده مردم قم ادامه داد: بخش های دیگر نیز مانند نیروی انتظامی استانداری ها فرمانداری ها بخشداری ها و نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی پای کار بودند و مهمتر از همه فعال بودن بخش مردمی و تشکل های مردمی بسیج طلاب دانشجویان بود که پای کارآمدند و آنهایی که از نظر قانونی وظیفه ای در این زمینه نداشتند فقط بخاطر علاقه به مردم سختی را به جان خریدند و وارد میدان مبارزه با کرونا شدند یکی از عوامل اصلی موفقیت در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا بود این روزها اگر مردم همچنان مسائل بهداشتی را رعایت کنند زحمات این عزیزان به هدر نخواهد رفت.

ذوالنور خاطرنشان کرد: خدا باوری و عشق به مردم در بین افرادی که جان خود را کف دست گرفته و وارد عرصه مبارزه با کرونا شدند دیده می شد این روحیه در قم خیلی بیشتر بود مدارس علمیه و مراکز بسیج , ارتش, نیروی انتظامی,  سپاه و وزارت دفاع بسیار فعال بودند و همچنان فعال هستند.

وی ادامه داد: انصافا گروه های مردمی و نیروهای بسیج پای کار آمدند و تلاش کردند شروع اقدامات مردمی برای مبارزه با کرونا از قم صورت گرفت و این اقدامات تبدیل به الگو شده و به شهرها و استان های دیگر نیز تسری پیدا کرد امیدواریم با ادمه روند فاصله گذاری اجتماعی همچنان قم برای کل کشور الگو باشد.

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته غیر از این هم از قم انتظاری نبود و نیست زیرا قم در انقلاب نیز شروع کننده و پرچم دار و نمونه و الگو بود و در دیگر مواضع انقلابی و دفاع از مردم پیش قدم بوده است.

 نماینده مردم قم بیان کرد: در شروع حرکت های انقلابی نگاه شهرهای دیگر به قم است یقینا مانند دوران دفاع مقدس نیاز به تقویت این روحیه جهادی و جهادگری و نوعدوستی داریم که البته اوج آن را در دوران کرونا مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: نوعدوستی و همدلی همبستگی و وحدت مردم مقداری تلخی این بیماری را کاهش داد و با رعایت پروتکل ها از این بیماری نیر عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه